|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 17:04:20 GMT -5
Liikuttelin sormiani, ja totesin ettei käsi ollut murtunut. Punainen se oli, ja aavistuksen turvonnu, metti mitään vakavampaa. "Strano cavallo. Meraviglia.." mutisin taputtaessani Maryn lapaa.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 17:06:02 GMT -5
"Mary täräytti Rinaa hokilla käteen", selvensin ohi kulkevalle Minnille. "Pystytkö sä Rina ratsastamaan?"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 17:09:04 GMT -5
"Kyllä mä pystyn, ei se nyt niin kovaa osunu..." sanoin hiljaa katsellessani kättä joka vaihtoi väriä punertavanliilasta pinkkiin ja takaisin.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 17:13:36 GMT -5
"Kyllä sä siihen varmaan ainakin kylmää tai jotain tarviit? Toi on aika ilkeen näköinen."
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 17:17:30 GMT -5
"Ai onko? Hrrh, sit sun ei ois pitäny nähä sitä yhtä kolaria italiassa, se vasta oliki pahan näkönen.. Se yks ihmine jäi.." lopetin äkisti, joku ei ehkä halunnut kuulla sitä kuinka joku jäi kahden auton väliin. "Ehkä siihen vois laittaa jotain kylmää, tosin jos me mennään tonne ulos ni siellähän se on kylmässä?"
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 17:22:24 GMT -5
"Niin no, onhan lumi kylmää", totesin kuin lahopäinen. Tottakai lumi on kylmää? "Jos mä haen Samin, pärjääthän sä?" varmistin vielä.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 17:25:50 GMT -5
"Pärjään pärjään. Mä laitan nää remmit vaan kiinni, ja tällä kertaa Mary vois olla pikkasen huolehtivaisempi." sanoin lopun ponilleni. Mary pysyi nyt aivan paikoillaan kun sähläsin martingaalin kanssa, kun toisen käden sorme olivat puolet paksumpia kuin toiset, niin pikkusoljilla näprääminen ei ollut helppoa. Kuitenkin hetken ja muutaman italiankielisen ärräpään jälkeen olin kokonaan valmis, ja kiskoin kypärää päähän.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 17:30:17 GMT -5
Kun oletin Rinan olevan valmis kiskaisin ratsastushanskat käteeni ja nappasin Samin talutukseeni. Ruunikko seurasi minua ulos tallista ryhdikkäänä aiemmasta treenistä huolimatta.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 17:31:17 GMT -5
Seurasin Rayta ja tämän suurta hevosta ulos tallista, ja kävelimme pihalle. Aurinko paistoi, ja Sam sekä Mary kiiltelivät auringonpaisteessa.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 11, 2013 14:10:43 GMT -5
Kävelin tallilla ensin Sissin karsinalle ennen kuin suuntasin kulkuni taukotilaan. Sissi oli kengityksen takia sisällä ja annoin tammalle pari porkkanaa ja omenan. Tamma jäi rouskuttelemaan herkkujaan kun suuntasin kävelyni kohti taukotilaa.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 15, 2013 15:56:53 GMT -5
"Mä en ole tainnut koskaan lukeakaan", naurahdin Rinan kommentille. "Mä laitan Samin kuntoon niin nähdään sitten vaikka tuossa käytävällä."
Talutin hevoseni karsinaan, jossa riisuin sen varusteista ja kiikutin ne paikoilleen. Harjasin hevosen pikaisesti ja puin sille fleece-loimen, minkä jälkeen annoin sille hieman heinää uskoen iltaruokinnan tallipoikien käsiin. Sitten palasin käytävälle odottelemaan Rinaa Maryn luota.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 16, 2013 1:34:20 GMT -5
"Jaah. Eihän se haittaa, mutta siis niissä tapahtuu kaikkea majakan lattian läpi putoamisesta suohon uppoamiseen. Ja öh, okei."
Riisuin Marylta varusteet, ja harjasin suurimmat hiet pois. Laitoin sille sitten karsinan ovesta nappaamani fleeceloimen, ja kiikutin kamat varustehuoneeseen. Palasin sitten myös käytävälle, jossa Ray odottelikin jo. Avasin hiukset, ja ravisteltuani hetken niitä muotoonsa laitoin ne takaisin poninhännälle.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 18, 2013 14:43:02 GMT -5
"Kuules, mun pitää varmaan nyt lähteä kotiin. Nähdään sitten!" Kävin hakemassa tavarani kaapistani ja lähdin kotiin hyvästellen muut tallilaiset.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 18, 2013 15:36:23 GMT -5
"Öh, heippa!" sanoin, ja nappasin hanskat lattialta. Heitin ne ja ratsastuskypärän kaappiini, ja lähdin itsekin valumaan kohti autoani.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Jun 27, 2013 12:20:37 GMT -5
*UUS PV*
Kävelin käytävää pitkin kohti Sissin karsinaa. Huomasin tamman olevan pihalla ja karsinan siivoamatta joten päätin itse tarttua toimeen.
Lähdin hakemaan karsinan siivous välineitä samalla miettien tallikerran etenemistä.
|
|