minni
Full Member
|
Post by minni on Apr 14, 2013 13:27:23 GMT -5
Hiljaista porukkaa täälä... Jotain aktiivisuuspoikasta?
|
|
|
Post by Jimirina on Apr 23, 2013 13:13:40 GMT -5
Hmmh.. Itteeni ei oo jaksanu innostaa virtuaalikopukat, mutta ehkä nyt vois alkaa heräilemään tästä mun talvihorroksesta.. Kamalan epäaktiivinen minä, hyi yäk! D: Ilmeisesti täälläkin on kyllä ollut hiljaista, eli en ole ainoa?
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Apr 24, 2013 6:48:33 GMT -5
Rina - joo tääl on ollu hiljasta... ois kiva ropettaa tai jotain mun yksin on vaikee kirjoitella : (
|
|
|
Post by Jimirina on Apr 25, 2013 10:26:42 GMT -5
No nyt mäkin sain aikaseks jotakin tekstintapaista tynkää tonne ropeen.. :3
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on May 11, 2013 15:24:50 GMT -5
Onpas foorumi taas kuollut... Kesällä aktiivisuutta?
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on May 27, 2013 11:20:32 GMT -5
_nytnytnyt_!!! Minä herään jälleen :3 anteeksi
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Jun 2, 2013 13:35:04 GMT -5
Jeeee aktiivisuutta (tai jotain : P)
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Jul 26, 2013 13:30:34 GMT -5
Harmi, kun De Luxen toiminta kuivui kasaan heti alkuunsa. Täällä oli niin mukava ja inspiraation täyteinen porukka koossa! Onkohan siis erittäin röyhkeää kysyä, josko joku täällä olisi kiinnostunut muuttamaan Neszeferiin, jonka toiminta tosin on vielä erittäin lapsenkengissä? Vai onko De Luxe tekemässä vielä paluun?
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Jul 28, 2013 12:13:28 GMT -5
Mä ootan koko ajan että porukat heräisi kirjoittelemaan mutta mua ei kyllä haittaisi muuttaakkaa : D
|
|
|
Post by Emilie on Aug 3, 2013 14:16:52 GMT -5
Minun ei periaatteessa kyllä varmaankaan kuuluisi kirjoitella tänne kun en kuulu talliporukkaan, mutta itsekin välillä De Luxessa vierailleena ajattelin tulla nyt tänne röyhkeästi mainostamaan omaa talliani huomatessani De Luxen epäaktiivisuuden. :D Täällä todennäköisesti liikkuu yksityistenomistajia, jotka haluavat hevosilleen mahdollisimman paljon luksusta sisältävän asuinpaikan. Parin kuukauden päästä vuoden täyttävä, Ranskassa sijaitseva Selle de Royal tarjoaa asiakkailleen kuninkaallista palvelua, kuitenkin melko realistisissa rajoissa (meillä ei ihan niin överiluksusta ole kuin De Luxessa). Olemme kuitenkin olleet aktiivisia koko tähänastisen lyhyehkön olemassaolomme, ja toimintaa pyritään järjestämään kuukausittain. Myös asiakkailtamme vaaditaan hieman enemmän, sillä pelkän kuukausikirjeeseen vastaamisen lisäksi vuokran maksuun kuuluu joko toimintaan osallistuminen tai hoitotarinan kirjoittaminen. Tällä hetkellä vapaita karsinoita löytyy oreille 5 ja tammoille 3. Nopeita jos olette (en tosin tiedä miten usein luette tätä foorumia), niin ehditte vielä huomenna osallistua maanantain estevalmennukseen (valkka on ainoastaan omille asiakkaillemme). Vaikka ette nyt hevosianne Selleen toisikaan, olisi kiva jos kävisitte kuitenkin kurkkaamassa. :)
|
|