minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 10:42:30 GMT -5
Mua voi käyttää tarinoissa ainakin seuraavat kuus viikkoa vappaasti ku varmaa 99,9% ajasta istun taukotilas puhuus paskaa : D
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 12:34:42 GMT -5
Yhhy, sain vihdoinki Maryn varustekaapin päivitettyä.. Meinas loppua usko kesken... : D
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 12:39:44 GMT -5
Sillälailla :D Jimirinallekin vaan välkommenit porukkaan! ;-)
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 13:52:52 GMT -5
Tervetuloa Jimirina!! ja ihanaa kun toit ton sun prinsessaponis <3 Arvatkaa kuka sai just synttärilahjaks sinisen ps3 ja hd led tv 27" ? Tulihan sitä Kärkkäistä ja Prismaa kierreltyä ennen kun löydettii sopiva hinnaltaan ja lisävarusteiltaan. Ärsyttää vaan kun NHL13 oli loppu, mut tällä hetkellä kulutuksessa Gran Turismo 5 ja Ratchet Clank Qforce(rakastuin Ratchetiin jo iltsikassa<3) Ja en oo toki penska, kun pelaan tälläsiä, mutta tykkään ja haaveena ois hankkia se move ja kaikkee kivaa ^^ ihhkutuspakotuspostausteillekaikillevaantiedoks<3
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 6, 2013 14:28:25 GMT -5
Jimirina tervetuloa! Upea poni! Jemiina // Sininen?!?! Mistä sellasia saa Toi musta on niin ankee, mutta jos eka se 4. Ite pelaan ihan intona tota 13 ja bf 3 :DD mutta joo
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 14:41:54 GMT -5
Kaikkialta. On punasii ja sinisii. Ne on nyt uutuuksina 500GB muisti! nam // edit. mullakin on nyt tällästä esittelyä tästä mun "hahmosta"
|
|
minttu
New Member
lol kuvassa on dianna agron
|
Post by minttu on Mar 8, 2013 13:01:04 GMT -5
sininen ps3??? :D mä haluisin sellasen limenvihreen, haluaisko joku tulla spraymaalaan ton meidän oman? :P
(ps oonko oikeesti ainoa joka ei oo koskaan ymmärtäny noita ropeja :D tunnen itseni kauheen ulkopuoliseks kun en osaa oikeen sanoa niihin mitään! :D)
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 8, 2013 13:07:14 GMT -5
Voi Minttu, oon unohtanu että oot olemassa Kun sua ei tuolla ropessakaan näy. On tääki mun eka kerta kun ropetan ja toi meidän rope on muuttunut tollaseks tarina tyyliseks
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 13:13:58 GMT -5
Miksi te ihmiset ette ropeta? Ootan innolla et pääsisin kirjoittamaan rope pätkiä
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 13:41:26 GMT -5
Ainiin, mun oli tarkotus lisätä jokin esittelyteksti ittestäni Maryn sivuille, vaan eipä oo tapahtunu... O: EDIT// nyt mutkin voi löytää tuolta.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 6:15:48 GMT -5
munkin pitää varmaan kirjoitella jotain esittelyä kun muutkin on kirjoittanu... puhelimella en kyl taida alkaa siihe projektiin : D kuinka muutes oisko teil kiinnostusta joihinkin harkka kisoihin jos kysyisin oisko mahdollista järkätä
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 10, 2013 7:27:01 GMT -5
Mä ainakin tulisin harjoituskisoihin sitten kun saadaan Cheetah tänne asumaan :-) siihen saattaa kyllä mennä aikaa, mikä ettei Saminkin kanssa voisi huvikseen kokeilla.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 10, 2013 9:34:40 GMT -5
Harkkakisoja, joo!
|
|
minttu
New Member
lol kuvassa on dianna agron
|
Post by minttu on Mar 10, 2013 11:02:10 GMT -5
hmhm, harkkakisat, mikä ettei ja apua mitä te kaikki teette jotain esittelyjä, yhyy täällähän pitäs olla muka aktviinen miten mä kestän /*valivali mä tässä kiroilen kun otin ja ilmoitin hanaonin ylaan jo jonkun aikaa sitten ekojen joukossa ja sen ilmottamisen jälkeen on tullut niin päiväkirjamerkintöjä kuin sijoituksiakin reilusti lisää + varsa, ja nyt vituttaa kun se on varmaan jo arvosteltu ja saan ilmottaa uudestaa vasta toukokuussa ;_;_;_;
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 11:24:42 GMT -5
minttu älä ressaa, mieti et nyt oot tehny jo niit parantelevia töitä nii jos nyt tulee huono nii voit sit käyä toukokuus helpommi korottaas : )
|
|