Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 2, 2013 5:37:32 GMT -5
hmh. :D
|
|
|
Post by Isabella on Mar 2, 2013 14:17:21 GMT -5
Pahoittelut, mulla kestää jonkunaikaa vastailla teille näihin vähän aikaa sitten kirjoitettuihin tarinoihin. Tässä on vähän kaikenlaista kiirettä, mutta huomiseen mennessä lupaan kaikille jonkunlaista kommenttia!
Kuukausikirjeitä aletaan myös lähettelemään pian.
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 2, 2013 16:00:25 GMT -5
Nyt sitten minäkin (tai me miten vaan) tultiin tiimiin mukaan!
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 2, 2013 16:07:12 GMT -5
Yay, Rosa, welcome (:
mä vaan täällä sotken foorua kaikenmaailman pölhöyksillä
// Rosan hepan linkki vie Samin sivuille?
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 2, 2013 16:14:55 GMT -5
Tänään kotiuduttu Sissin kanssa De Luxeen. Kovasti kiinnostaisi alkaa tamman kanssa opettelemaan kouluratsastuksen saloja aina välillä jotta päästäisiin sitten joskus vaikka starttailemaan satunaisesti koulukisoissa. Toisaalta olisi hienoa jos saataisiin joku taidokas opettaja opettamaan meille kouluratsastusta...
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 2, 2013 16:40:12 GMT -5
Oottako muutes miettinyt ottavanne hevosellenne puunaajan? Jota myös hoitajaksi kutsutaan?
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 3, 2013 2:51:16 GMT -5
Mä en varmaan ainakaan vakituista aio ottaa, kisamatkoille saattaisin jonkin asteisen hommata jos halukkaita löytyy. Tai miksipä ei, pitäisi vaan löytää sellainen mukava hoitaja joka itseä ja Samia miellyttää :D Samhan on melko mukava tapaus kun osaa käyttäytyä.
Mulla olis muuten harkinnassa toinen hevonen, siis sellainen hieman nuorempi kaveri :) Kenttähevosesta olisi kyse, pitää alkaa katselemaan josko sellaista löytyisi. Mut tää on vielä sellasella ajatustasolla, tällä hetkellä pelkällä ajatuksella leikkimistä.
|
|
|
Post by miranda on Mar 3, 2013 3:01:55 GMT -5
Joo, kyl mää ainakin toiselle mieluusti ottaisin. Tietenkin vain kokeneen ja hyväkäytöksisen, ei mitään kymmenvuotiasta tuntilaista. Mä en oikeen tiiä kummalle ottas vai ottasko molemmille mutta tokihan Perfect on paljon helpompi hevonen, toisaalta me ollaan myös treenissä ja Harle tarttis hoitajaa ja piristäjää nyt kun se on pipi.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 3, 2013 3:07:04 GMT -5
Miks mulla tekis kauheesti mieli arabia :'D
Harlelle paranemisia!
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 4:33:57 GMT -5
Ray ottaa ja hankkii komean arabin kiertämään kisoja ja tuomaan mainetta ja kunniaa
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 3, 2013 5:10:38 GMT -5
Sitä mä vaan mietin että ei taida kenttäratsastus kuulua rodun vahvuuksiin? Öäääh... :D
|
|
|
Post by Isabella on Mar 3, 2013 5:31:45 GMT -5
Voihan se olla joku superarabi :D Kyllähän ne varmaan kenttääkin menee, ainakin vähän pienemmissä luokissa.
Ryhmävalmennuksia suunnittelun alla, kohta tulee kutsu Isabellan pitämälle tunnille. Kannattaa pitää silmät ja korvat auki, paikkoja ei ole paljoa!
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 3, 2013 6:44:45 GMT -5
Niin no, voishan se :D
Pitääpä olla valmiina viemään paikka jos kerran tuollaisia tulossa! ;)
|
|
|
Post by miranda on Mar 3, 2013 8:29:37 GMT -5
Toivotaan todella että Harlen jalka parenee pian kun on tulossa paljon kilpailuja ja sit nää valkat yms.. Mutta Perfectillä tullaan ainakin valmennukseen
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 8:36:29 GMT -5
Voi valmennus, olis niin ihanaa valmentautua Sissin kanssa koulussa ja esteillä mutta ei tuosta oo viel ainakaa vuoteen pariin valmennuksiin... Jospa sit kolmivuotiaaksi käännytyä tua ois valmennuksiin sopiva.
|
|