"Mut siis mun pointtihan oli se, että mä pidin Fretzin silti, vaikka se ei pystyny ees laukkaamaan, ja sen oli tarkotus olla esteponi. Ja ihan varmana se on..." Vastaan puhelimeeni: "Così? Non se ne parla! Mamma non stai scherzando! Ora, questo è fantastico!" riemuitsin puhelimessa. "Ma hey, hey, sarò impegnato." Hymyilin. Isä oli nyt virallisesti parantunut syövästään, joka oli aivan mahtavaa. Vanhempani ovat Italialaisia, joten olen perinyt heiltä tumman ihoni sekä ruskeat hiukseni. ".. Niin siis ihan varmasti se hevonen on kiva Ray, eihän sun veljes muuten lähettäis sitä tollattis yllätyksenä!"
Jos toinen vanhempi haluaa nimeksi Jimi, ja toinen Rina, niin lapsesta tulee Jimirina. Simppeliä? Sano vain Rina, se on helpompaa!
"Italiaa. Kuis kysyt? Ja siis ei muuta, ku että iskä on parantunu syövästään. Eli ihan mahtavaa, ku joissain vaiheissa ei ollu varmaa selviäiskö se ees.." kohautin olkiani.
Jos toinen vanhempi haluaa nimeksi Jimi, ja toinen Rina, niin lapsesta tulee Jimirina. Simppeliä? Sano vain Rina, se on helpompaa!
'' Aivan mahtava uutinen Rina! Oma äitini kuoli syöpään kun oli 9-vuotias. Mutta onnea siitä! sanoin Jimirinalle onnelisena hänen puolestaan, mutta samalla hieman haikeana, kun muistelin omaa äitiäni.
"Eiks ookki? Te ette tiedäkkään kuinka helpottunu mä oon.." hymyilin, ja yksi ilonkyynelkin punki silmään "mutta otan osaa Rosa, mulla on mummo menny sitä kautta.."
//hihhi, luin jo. :> En kyllä voi noita räpsyripsiä vastustaa, ihana! <3
"Lensin laukkakisojen jälkimainingeissa selästä ja mursin käteni ja jätin sen äsken satulan ja itteni väliin..." Sanoin samalla kun istuin sohvalle hieroen kipsiäni.