Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 14:56:46 GMT -5
Havahdun puhelimeni pirinään. Nousin ylös harppoen takilleni ja kaivan luurin käteeni. Näytöllä vilkkui veljen numero. Vastaan puheluun.
"Niin?" Linja särisee hetken, kunnes isonveljen englanninkielinen kälätys selvenee. En tahdo kuitenkaan pysyä sanoissa perässä, mutta sen verran ymmärrän että en halua ymmärtää. Lopulta lasken puhelimen pöydälle kasvoiltani kalpeana.
"Nyt ne sitten ilmoittaa. Tiedättekö, ne on lähettänyt mulle briteistä jonkun epäkelpolaukkurin. Ja se on kohta täällä."
// peeäs putosin rope kärryiltä mutta so what :D
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 14:59:39 GMT -5
"Ai mitä? Et oo tosissas!" kohotan kulmiani miehen laskiessa puhelimen alas. "Muute, mikä sun nimes on?"
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 15:00:31 GMT -5
"Koita jaksaa ratsastaa, lähetää kevyelle maastoköpötykselle? Ray, mitä, kuka häh?"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 15:03:17 GMT -5
"Vera, en mä viittis, Mary ku on tullu just.. Mut tosin, ei se oli pahitteekskaan, oishan se iha hauskaa.."
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 15:04:56 GMT -5
"Ai enkö mä ole ollenkaan muistanut esittäytyä? Mä olen Ray, siis sen suuren ruunikon omistaja. Ja mun täytyy tosissaan selvittää toi hevosasia, mitä hittoa ne siellä oikein säätää.."
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 15:06:44 GMT -5
"Jimira, eiks vaa! Ray, siis käsitinkö oikee, sun veli lähettää sulle tänne englannisti jonku laukkahevose?"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 15:06:52 GMT -5
"Ehkä sä ootki esittäytyny, oon varmaan vaa kuuro tai dementoitunu, ken tietää." naurahdin. "Ja mikset vois?"
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 15:11:32 GMT -5
"No niin mä vähän tuon puhelun perusteella päättelin", naurahdin Veralle. "Tää tuli vaan nyt vähän äkkiä, mä en yhtään tiedä minkälainen eläin sieltä on tulossa. Toivotaan parasta", sanoin purren huultani. "Kumma kun eivät aiemmin ilmoittaneet mitään."
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 15:13:34 GMT -5
"Mut hei, saattaa sielt tullakki joku iha hyvä kaakki, joka ei nyt vaan tykkää juosta kilpaa?" ehdotin. Aina piti toivoa parasta.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 15:15:44 GMT -5
"Niin voi, vaik kuinka hyvä, älä viel vaivu epätoivoon, kun ei se oo viel tullukkaan!" Sanon Raylle myötäillen Rinaa
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 15:19:02 GMT -5
Virnistin hieman toisten innokkuudelle. "Nii-in, kuka tietää", mietiskelin ja istahdin sohvalle. "En mä sitä nyt heti ole takaisin lähettämässä."
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 6, 2013 15:19:43 GMT -5
'' vou mikä veli sulla Ray! Saakohan tässä jo onnitella?!'' sanoin itsekin hieman riemastuneena Raylle. Onhan se hienoa jos tuttu saa uuden ratsun.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 15:20:40 GMT -5
"Noni, niin sitä pitää, kuvittele mimmone huippu siit saattaa kehittyä" naurahdan "ja hei, jos se on hullu ni voin auttaa tappeleen sen kanssa, oon apinoinu nuorempana monen koulutettavan satulas" jatkan katsellen Rayta, huomaan vasta nyt että poika on yllättävän hyvän näköinen
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 15:22:42 GMT -5
"Oikee meininki! Mä pidin viistoistaveenä, eli neljä vuotta sitte, ni mulle esteponiks tarkotettua ponia ittelläni, vaikka sil oli sellane jalkavaiva että hädin tuskin pysty laukkaamaan. Ratsastin sillä ehkä yhteensä viis kertaa kolmen vuoden aikana, mutta sitte se jouduttii lopettaa syksyllä koska se jalkavamma paheni sen verran ettei se pystyny enää kävelemään kivuitta.." sanoin haikeana. Fretz oli ollut ihana poni.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 15:29:41 GMT -5
"Tuleva tähti vaikkei kukaan edes tiedä mimmoinen otus se oikein on. Ei pienintäkään vinkkiä", sanoin virnistäen. Tämä oli niin veljeni tapaista. "Oh, Rina, otan osaa."
|
|