rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 6, 2013 16:31:38 GMT -5
''Moi Zuhra! kävitkö ratsastamassa jo?'' Kysyin naiselta ystävällisellä äänellä
'' Joo ja mä oon Rosa ja omistan sen isohkon kimon hevosen eli Sham kingin tutummin Samin'' esittäydyin hymyillen uudelle ihmiselle joka esittäytyi jimirinaksi. ''niin ja tervetuloa!''
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 16:32:01 GMT -5
"Mut te varmaan tunnettekin kaikki, sen verran aktiivisesti olen täällä törmäillyt", sanoin virnistäen. "Ja tottakai sulle Zuhra riittää, voihan sitä keittää lisää jos loppuu kesken", jatkoin. Aloin tulla jo hieman odottavammalle mielelle, toivoin kuitenkin ettei uusi hevoseni olisi siitä käytöshäiriöisimmästä päästä. "Rina, mua viehättää joku niissä hackneyissa (krääh mikä taivutus), aika upeeta saada sellainen tännekin."
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 6, 2013 16:33:56 GMT -5
"Kävin joo. Briius vaan vähän tahmeana", mumisin lauseen lopun hieman vaivaantuneesti ottaessani teetä. Seurailin vierestä innokkaasti keskustelevaa porukkaa. "Minkä maalainen ratsuponi?" kiinnostuin uuden tytön puheesta. "Sori, pakko udella, kun omalla ponilla on rp-taustaa. Oon siis Zuhra, en esittäytynyt varmaan vielä."
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 6, 2013 16:34:03 GMT -5
'' Kyllä muistan kun siitä puhuit joten näytäppä sen kuva nyt'' komensin jemiinaa leikkisästi istuen samalla hänen viereensä.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 16:35:26 GMT -5
"Aijaa. Onhan noi nyt kivoja, mutta en mä nyt tiiä kuinka hienoa se on että toi ovenpaukuttelijs tuli tänne melusaasteilemaan. Kuunnelkaa, se kuuluu tänne asti. Onkohan sillä pallura tyhjä?"
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 16:36:30 GMT -5
"Joo sen laukkurin omistajahan mä oon. Se varmaa vaa on iha paskassa kunnossa juoksutusliikunnalla..." Mietin ja aloin kehittelemään suunnitelmaa miten saisin rääpäleelle liikuttajan tuleviksi viikoiksi.
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 6, 2013 16:36:49 GMT -5
'' nooh, täytyyhän poni omistaa tuollaisen ilkeän lunteen'' naurahdin Rinalle joka tuntui olevan huolissaan
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 16:38:12 GMT -5
// Oisitko Zuhra sekottanu mut Rinaan, koska kyllähän me jo sillee tunnetaan :DD "Se oli muistaakseni suomalainen, 62,5%" Vastasin Zuhralle ja kaivoin SIII.ni esille "Oottakaas kun mä etin... tässä" näytin puhelinta kaikille. "Mitäs sanotte?" // ps. nuolkaa mun kameran laatua ^^
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 16:38:39 GMT -5
Omatkin suupieleni kääntyivät ylöspäin Rinan vuodatuksen kuullessani. "Sille pitäis varmaan pehmustaa toi karsina niin ei paukkuisi."
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 16:39:22 GMT -5
"Ei se ilkee oo, mutta vaan piloille lellitty kaikkihetimullenyt kakarakuningatar ja drama queen." hymyilin Rosalle. "Se pitäis topata koko poni, ja turpa pitäis saada kiinni, koska kohta se alkaa vinkumaan vielä. Kyllä se joskus lopettaa, kunhan joku tallipojista rapsuttaa sitä ni tamma on harvinaisen tyytyväinen aamuruokaan asti."
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 6, 2013 16:41:02 GMT -5
// Täällä ropessa menee tosiaan ihmisistä jo ihan sekaisin =D Arvasin, että alan kohta sekottamaan. //
"Ooh, onpa se kyllä tosi upeen näköinen", kehuin Jemiinan kuvan nähtyäni.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 16:42:38 GMT -5
//mä aiheutan selvästi hämmennystä.. : D //
"Onpa joo nätti!" sanoin minäkin kuvan nähtyäni.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 16:47:37 GMT -5
"Onhan se. Sen ponnu on kyllä niin uskomaton, että oon alkanu harkitsemaan vielä tarkemmin. Se hyppää 23.3.-29.3. kröhöm USA.ssa asti ja sinne pitäs mennä sitä kahtoo. Ja sit kai se päätös on tehtävä." Sanoin muille hieman vaivautuneesti "Ja tosiaan ens viikonloppuna startataan Taavin kaa kolmena päivänä x2 GP luokka, jonka jälkeen saa herra sitte piitkän loman"
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 6, 2013 16:50:20 GMT -5
"USA:ssa asti. Täytyy kyllä olla tosi upea poni. Ja onnea teille kisoihin jo näin hyvissä ajoin etukäteen sitten", toivotin ja istuin alas teemukini kanssa.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 16:50:23 GMT -5
"Joo mä aijon hankkia Sissille liikuttajan. Ainut tapa saada se pidettyä kunnossa." Tuumasin ja aloin suunnittelemaan ilmoitusta.
|
|