Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 16:50:37 GMT -5
"Multa on nyt mennyt kyllä ihan ohi. Oletko sä siis ostamassa sitä ponia?" kysäisin Jemiinalta uteliaana.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 16:53:27 GMT -5
"Onhan se! Ainut että jaksanko itse lähteä sinne asti ja sikäli mikäli lähden joudun hankkimaan Taavillekin liikuttajan" Vastasin Zuhralle myötäillen minnin kommenttia.
"Joo. Suunnitteilla olis ostaa se. Mutta sitten kun se mun barokki, ääh. Tää on vähä tällästä, että mitä luoja suo eteen" Vastasin Raylle naurahtaen.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 16:54:29 GMT -5
"Hei Minni, mä kun haluaisin välillä liikuttaa jotain hevoskokosta kaakkia, nii mä voisin vähä aina liikutella sitä? Kaipaan taas niitä isoja askeleita ja sellasta.." sanoin naiselle, joka suunnitteli jotain. "Etkaisä Jemiina lennä amerikkaan asti? Multa loppuis rahat kesken, menee jo tiukille tän tallvuokran takia. Mutta selviin kuitenkin, ja vanhemmat on kyllä innokkaana mukana auttamassa. Haluaisin kyllä selvitä itekkin.."
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 16:57:14 GMT -5
Virnistin Jemiinan sanoille. "Näinhän se tuntuu ihan yleisesti menevän. Mitähän se luoja suo mulle", naurahdin. "No mut toivottavasti tärppää sen ponin kanssa, on se varmaan melkoinen kun niin kauas lähdet katsomaan."
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 17:00:21 GMT -5
"Joo, sinne ois suunnitteilla lentää. Mut onhan se hyvä kerralla olla viikko, niin kerkeen sitte shoppailla kans!" Naurahdin "Ja rahaa riittää kyllä, kummi mut sinne matkaan pakotti - joo se osti mulle Taavin ja kaiken muun, ja onhan meillä rahaa aika paljon itelläki - et ne omat massit menee sit niihi mun vaatteisii yms." Vastasin Rinalle huvittuneena
"Toivottavasti se sun polles on ihan kunnossa, eikä mikään jalkavaivane" Vastasin Raylle
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 17:02:47 GMT -5
"Niin no, sekin vielä. Jotenkin mä en vain uskois ihan heti että mulle mitään teuraskaakkia oltaisi rahtaamassa mutta kukas sen tietää", sanoin huokaisten ja hörpäten vesilasini tyhjäksi.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:02:55 GMT -5
"Onnekas.. Ja kyllä mä nyt veikkaan että Rayn polle aikoo olla mahtava, tuskimpa sitä muuten tänne lähetettäis ihan yllätyksenä", puhelin raaputtaessani tahraa pois housuista.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 17:05:48 GMT -5
"Kyllähän sille liikuttelija kelpaa satunaisesti. Kerro vaa aina ku oisit valmis ratsastaan sen. Sil on huomenna startti mut oon jo kattelees sille uutta starttia joten varmaan ens viikolla tulee semmonen päivä et se on kisaamas mut tosiaan kysy vaan nii sovitaan jotain." Sanoin
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:07:16 GMT -5
"Joo! Hyvä juttu, sovitaan sitte tosiaa jotain", vastasin Minnille.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 17:11:02 GMT -5
"Mun piti muuten jo ennen tuota episodia kysellä josko teistä olisi joku halukas lähtemään Samille kisahoitajaksi tuossa 26. päivä? Mä ilmoitin tuon käppänän estekisoihin."
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 6, 2013 17:12:13 GMT -5
Katsahdin kelloa ja päätin, että oli aika alkaa tehdä lähtöä. "Jätän teidät tänne potemaan hevoskuumeitanne. Nähdään huomenna", hymähdin. Olisin mielelläni jäänyt vielä kyselemään Rayn tulokkaasta, mutta päätin, että oli parempi alkaa siistiytymään ihmisten ilmoille ja siirryin toiselle puolelle pakkaamaan tavaroita.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 17:12:30 GMT -5
"Mää oisin mielelläni lähteny, mutta USA" Vastasin Raylle harmissani mutta samalla naurahtaen
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 17:14:42 GMT -5
"Jeps, nähdään!" Kävin viemässä juomalasini tiskialtaalle. "Sä tuut sitten joku toinen kerta", virnistin Jemiinalle.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 17:17:00 GMT -5
"Varmasti!" Huudahdin Raylle kylppärin ovelta mennessäni suihkuun
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:18:08 GMT -5
"Oishan se varmaan kivaa, mut en mä usko että mä pääsen tulemaan.." sanoin Raylle. "Wääh, mullon "terribile crisi" kuten mä sanoisin sen.. Mun kaveri järjestää jonkun muotinäytöksen ku se on vaatesuunnitelija, niin mun pitäis mennä sinne malliks.. Pelottaa etten näytä hyvältä niissä vaatteissa tai toisin päin. Sen melkee koko ura on nimittäin kiinni tästä.." sanoin, pääasiassa itselleni. Katsahdin kelloon. Pian pitäisi lähteä..
|
|