minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 17:19:24 GMT -5
"Voi että huomenna ois rääpäleen kisat ja ilmoitin sen viel perjantaillekkin laukkaamaan... Saas nähdä voittaako ollenkaan noissa kisoissa." Sanoin ja aloin tekemään lähtöä.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 17:21:10 GMT -5
"Ettet sä Minni olis halukas lähtemään? Kyllä sä yhdelläkin kädellä pärjäisit", kysäisin hymyillen.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:22:26 GMT -5
"Se on se catwalk just samana päivänä, eli mä en pääse, sori.."
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 17:25:01 GMT -5
"Huhhuh! Mallin töitä vai?" Kysäisin Rinalta kuullessani tämän puhuvan catwalkista palattuani suihkusta
// Edit, jos haluutte lukee mun "hahmosta" niin hyppikää tonne mitä teille kuuluu osioon =))
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 17:27:56 GMT -5
"Rina, sen mä ymmärrän, ei siinä mitään anteeksi pyytelemistä", sanoin. "Kyllähän mä ihan näine hyvinenikin pärjäisin mutta olis kiva saada jotain hevosenhoitoapua ja samalla juttuseuraa."
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:28:13 GMT -5
"No siis ei varsinaisesti, mutta sitä on tullu pohdittuu muutaman kerran, ku en mä ihan perunalta kuitenkaan näytä. Mutta siis kaverin vaatteita pitäs olla esittämässä, sen uraa varten tarttee.." kerroin suihkusta tulleelle Jemiinalle.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 17:30:09 GMT -5
"Oishan sekin ihan kivaa, mutta tämmösellä töpö-vartalolla ei pääse mihinkään..." sanoin Rinalle yrittäen samalla näyttää pidemmältä
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:32:20 GMT -5
"Jep... Onneks on korkkarit! Mä muuten toivon ettei oo hirveesti ruskeita vaatteita, mä ku oon jo valmiiks ruskee ihan luonnosta.." pohdiskelin.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 17:32:26 GMT -5
Kuuntelin puolella korvalla hieman huvittuneena toisten keskustelua. "Mun tarvis varmaan lähteä ettei naapurit tapa mua yökolisteluista", virnistin ja kävin hakemassa tavarani. "Nähdään!"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:34:58 GMT -5
"Nähään! Munkin pitäis lähtee, perskule ku se kakku pitää leipoo! Iskähän pääs tänään kotiin sairaalasta, en malta oottaa!" intoilin, ja vedin takkia päälle.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 17:35:26 GMT -5
"Juu, hei!" Sanoin Raylle "Taidan itsekin lähteä" Sanoin Rinalle ja pakkasin tavarani
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 17:37:14 GMT -5
"Moikka! Nähään huomenna vaikka!" huikkasin napatessani laukun mukaani, ja pujahtaessani ulos taukohuoneesta. Pihalla nökötti vielä vanha autonrämäni trailereineen.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 7, 2013 1:13:21 GMT -5
Kävin nappaamassa kaapistani toisenlaiset kengät ja kirjoitin Ray:lle samalla lapon. "Moi, jos sä oot edelleen ettiis kisahoitajaa ja käsipuoli kelpaa niin voin lähtee. M"
--
Palasin iltapäivällä rääpäleen anssa kisoista ja kun sain varmuuden että tamma on hyvässä hoidossa menin keittämään kahvia.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 7, 2013 14:28:36 GMT -5
Saavuin iltapäivöästä tallille ja menin suoraan taukotupaan.
"Mooi" Sanoin sohvalla istuvalle minnille "Mitäs sää"
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 7, 2013 14:39:44 GMT -5
"Mitäs täs, käyny yksis kisoos ja istuskellu täälä. Ja mulle taitaa tulla koira." Kerroin Jemiinalle. "Huomenna pitääs taas jaksaa lähtee laukkoihin."
|
|