Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 15:18:51 GMT -5
Astelin huoneeseen esteraippa kädessäni heiluen. "Mitäs täällä oikein mässäillään?" kysäisin virnistäen. "Onko tää jotain putoamiskakkua vai mitä? Vai onko jollain synttärit?"
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 15:22:06 GMT -5
"Ray mä oisin voinu tuua sen putoomiskaaku alkuviikost mut eiköhä tää mee toisen asian takia" Vinkkasin silmää miehelle ja leikkasin vielä neljännen palan kakusta.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 15:26:59 GMT -5
Vilkaisin Minniin, ja sitten Rayhin. Kävelin sitten kaapeille, josta kaivoin itselleni lasin jonka täytin vedellä. Jäin nojaamaan tiskipöytään kulauttaakseni vesilasin yhdeltä istumalta kurkkuuni, ja täytin lasin vielä uudelleen. /ihanaa, mä sain itteni päivitettyä maryn sivuille!
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 15:32:27 GMT -5
Kurtistin kevyesti kulmiani miettien mitä asia voisi koskea. "Mitä täällä nyt on tapahtunut?" kysyin hölmistyneenä ja kävelin kaapilleni. "Kerro nyt."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 15:34:00 GMT -5
"En mää viiti, kyl sä keksit" Sanoin ja hain toisen kupin kahvia.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 15:37:38 GMT -5
"Ray muuten, oisko sulla innostusta lähtee maastoon, vai olitko sä just ratsastamassa?" kysäisin täyttäessäni mukia vielä kolmannen kerran.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 16:04:32 GMT -5
"Ääh. Voititsä jotain? Ei vaan olitko se sä joka sanoi et on hankkimassa koiraa? Liittyyks tää siihen?"
Kävelin pois kaapiltani. "Mä olin just hyppäämässä mut ei kai sellanen rennompi lenkki olis ollenkaan paha juttu. Kyl mä voin maastoon lähteä."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 16:06:12 GMT -5
"en mä voittanu mut joku toine voitti. Ja joo oon hankkinu sen koiran" Sanoin.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 16:08:38 GMT -5
Tirskahdin Rayn koiraehdotukselle, ja läikytin hieman vettä paidalleni. Se sai minut nauramaan vielä enemmän, ja jouduin laskemaan mukin kädestäni. "Oi! Hyvä juttu, just sellasta vähän rennonpaa mäki aattelin, mutta kyl yks laukkapätkä on pakollinen jos vaan mahollista!" virnistin.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 8, 2013 16:09:49 GMT -5
"Voi vitsit, vähä kiva! Onnee hirveesti!" Sanoin Minnille ja tutustuin hieman lähemmin kakkuun "Mitä lajia tää on?" Kysäisin
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 16:15:00 GMT -5
"Jemiina iha normi täytekakku rääpäleen kunniaks." Tuumasin Jemiinalle joka katseli kaakkua.
/My mistake don´t kill me. Siis se et laitoin äske toho Ray epähuomios
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 16:16:28 GMT -5
"Ai. Niin siis tietysti, olinpas mä tyhmä pahoittelen. Toihan on aivan huippu juttu", onnittelin. "Ja eiköhän me joku laukkaspurtti saada vedettyä", virnistin vielä naurusta tyrskivälle Rinalle.
// No prob bro! Mä muokkasin tätä omaa tekstiä :D
EDIT2 jaa säki muokkasit :'D no eipä tuo mitää
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 16:17:20 GMT -5
"Hyvää.." tuumasin maistaessani palasen kakkua. "Tosi.. Hyvää.. Ja hyvä vaan Ray, Maryn on pakko päästä liikkumaan pikkasen, muuten se potkii ton seinän rikki."
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 8, 2013 16:19:50 GMT -5
"Mä olen kato aika nirso näiden kakkujen suhteen (traumojaaa), mutta jos mää maistan" Sanoin Minnille virnistäen
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 16:19:58 GMT -5
"Ray ei mitää. Onhan se hienoa et se etenee. Nyt vaan kun sais pari voittoa alle nii sais katsella sen varsotusta... Toisaalta se tarttee ikääki lisää..." Mietin ja rapsin kakkulautastani.
|
|