Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 16:21:37 GMT -5
"Mun on kyllä kans ihan pakko maistaa tota ensin", sanoin iskien silmää ja leikkasin itselleni palan ahmien sen sekunneissa. "Tää on tosi hyvää, teidän kannattais voittaa useemminkin", totesin Minnille.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 16:21:49 GMT -5
"Se on oikeesti hyvää! Ja jos et Jemiina uskalla maistaa niin mä voin syöttää, nyt tulee lentokone!" nauroin ottaessani nokareen kakkua lusikalleni. "..joka kaapataan." sanoin, ja tungin koko roskan suuhuni.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 16:23:35 GMT -5
"Ray sit saa alkaa toivoon et rääpäle alkaa pärjäämään. Ja voin mä tuua teille jotain hyvää aina kun tamma voittaa." Sanoin samalla kun leikkasin pienen palan kakkua.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 8, 2013 16:29:11 GMT -5
"yyh" ynähdin Rinan leikkiessä kakunpalasellaan "Jospa mää nyt ihan itse maistan" sanoin ja aloin levittelemään kakkua lautasellani
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 16:29:44 GMT -5
"Ray lähettäiskö me millon sinne maastoon?" kysyin syödessäni kakunpalan loppuun, ja leikatessani toista, pientä siivua. "Etsä Jemi siihen kuole, ihan oikeesti se on hyvää!"
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 16:31:56 GMT -5
"Niin pitää varmaan alkaa", hymähdin Minnille. "Ja Rina, lähdetään vaikka heti, mä olen valmis jos sä olet."
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 16:35:22 GMT -5
"Okei, mäkin oon valmis, mut mun pitää vaihtaa paita ku tää vähän.. kastu.. hehe, kiitos sun koiraepäilyjes..." tyrskin ja kävelin kaapilleni. Missäköhän ihmeessä se paita oli, järjestelmällisyys ei ollut vahvimpia piirteitäni -valitettavasti.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 8, 2013 16:42:31 GMT -5
Naurahdin ääneen. "Mä menen jo laittamaan Samia ojennukseen, tuu sä sit perässä."
~> ropen vaihdos ;)
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 8, 2013 16:44:31 GMT -5
Maistoin lopulta pienen palan kakkua ja oikeastaan sylkäisin sen pois "okei, en tykkää. soori." Sanoin naurahtaen ja vein tähteet pois
"Niin maaston olitte lähössä." Kysyin RInalta "Sopisinko mukaan?"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 8, 2013 16:45:00 GMT -5
"Jep, tuun.. HA! Tässähän se on!" puhelin, ja vaihdoin paidan vessassa. Astelin sitten tallikäytävälle. /ropen vaihdos juu
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 8, 2013 16:46:26 GMT -5
Kuuntelin omalla tavalla kateellisena kun muut puhuivat maastoon lähtemisestä. Mietin että voisin itse kokeilla mennä tekemään pienen treenin Sissillä nyt kun tammassa ei olisi niin paljon virtaa. Nousin sohvalta ja kävelin tallinpuolelle etsimään tallipoikaa.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 9, 2013 5:22:27 GMT -5
Eilinen ratsastus oli mennyt paremmin kuin odotin joten ajattelin lähteä tänään taluttelemaan tammaa. Kävin hakemassa taukotilasta Sissille pidemmän riimunnarun ja keitin samalla teevettä.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 10, 2013 9:21:00 GMT -5
~ Uusi päivä ~ ~ UP UP ~ (ps. mua ei kemmata ;D )
Aukaisin tallituvan oven odottaen kuulevani iloista puheen sorinaa. Hölmistyneenä kuitenkin näin, ettei ketään ollut paikalla ja painoin oven selkäni takana kiinni haukotellen. Kävelin lähimmälle sohvalle ja lösähdin istumaan
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 10:22:02 GMT -5
Tallille kävellessäni mietin että mitä tekisin ennen kisoihin lähtöä. En saanut päätettyä joten kävelin taukotilaan jossa ei ollut muita kuin Jemiina.
"Huomenia." Toivotin ja kävelin sohvien luo.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 10, 2013 10:23:15 GMT -5
Kävelin hymyillen taukohuonetta päin, valkoiset kisahousut jalassa, ja valkoinen satulahuopa kädessäni. Olin ollut Maryn kanssa koulukisoissa, ja tamma oli käyttäytynyt erittäin hyvin verrattuna yleiseen. Se kavahti vain kerran tuomarin autoa, eikä saanut kohtausta vaikka jonkun hevonen karkasi kesken suorituksemme.
"Hei!" hihkaisin nähdessäni Jemiinan sohvalla istumassa, ja Minnin olevan sisällä myös.
|
|