minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 12:23:02 GMT -5
"Rina oi ihana! Mullekki on tulossa uus laukkavarsa..." Sanoin ja nappasin uuden lehden luettavaksi
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 10, 2013 12:24:47 GMT -5
"Toihan ei oo mulle tulossa, mutta on sulonen kyllä, livenä vielä sulosempi.. Millon sä olisit saamassa sitä varsaa?" kysyin, ja kaivoin jääkaapista salaattini.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 10, 2013 12:26:15 GMT -5
"Varsoja, nam!" Hihkaisin pizzan ppala suussani kuunnellessani Rinaa ja Minniä.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 12:30:13 GMT -5
"Täs parinviikon sisään, kuinkas?" kysyin
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 10, 2013 12:37:33 GMT -5
"Ei mitään, ihan uteliaisuudesta kysyn. Hei! Tääl mun salaatissa on kanaa!" parkaisin laittaessani kananpalan suuhuni. Sylkäisin sen roskikseen, vannoutuneena kasvissyöjänä en kyllä tuota söisi.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 12:43:18 GMT -5
"Mä en vaan tiiä et minne sen majoitan." Sanoin ja vein teekuppini pois
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 10, 2013 13:30:43 GMT -5
En todellakaan ollut tänään aurinkoisimmalla tuulellani. Huonosti nukuttu yö, aikainen herätys, kenkkuileva työnantaja ja avuilta luistava ratsu. Mitä vielä? Marssin naama rutussa taukohuoneeseen murahtaen tervehdyksen iltaa istuville naisille.
Kävelin suoraan jääkaapille ja kaadoin lasin täyteen kylmää appelsiinimehua. Hörpätessäni juomaani onnistuin rämäyttämään koko lastin lattialle. Sieppasin pöydän kulmalta paperia mumisten puoliääneen kaikki tuntemani ärräpäät äidinkielelläni. Pyyhittyäni pöydät ja lattiat lasinsiruista ja tahmeasta mehusta suuntasin kaappini kautta suihkuun. Vähän ajan päästä palasin taukotilaan.
"Sorry, tänään ei todellakaan ole mun päivä", naurahdin väsyneen ilottomasti istuessani sohvalle muiden viereen.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 10, 2013 13:32:36 GMT -5
Katsahdin Rayta tämän rymistellessä jääkapin kautta suihkuun. Palatessaan sain väännettyä jonkun moisen tervehdyksen tälle. "Mikäs sua nyt risoo?" Kysyin mieheltä naurahtaen
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 13:33:15 GMT -5
"Ray joo huomasin. Mut hei meikä lähtee nyt kisoihin ton kersan kanssa. Mitä hyvää haluatta jos se voittaa?" Kysyin ja kävelin kaapilleni.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 10, 2013 13:33:42 GMT -5
"Kuule ihan kaikki", lausahdin Jemiinalle virnistäen ponnettomasti. "En mä tiedä, ehkä mä vaan nousin väärällä jalalla?"
"Minni, mulle käy kaikki", totesin naurahtaen ja toivotin onnea kisoihin.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 10, 2013 14:10:16 GMT -5
"No kiva" Sanoin Raylle vähän harmissani "Sitä sattuu" sanoin iskiessäni silmää
"Hei tuo oikeesti Daim kakkua ja vaikka appelsiinin makusena niin mäkin tykkää n" vinkkasin Minnille
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 10, 2013 14:11:40 GMT -5
"Okei eli jos tuo napero voittaa nii saatta Daim kakun ja appelsiini mehua!" Sanoin hymyillen ja poistuin tallin puolelle.
Kävin ensimmäisenä saavuttani tallille Sissin karsinalla. Karsinalta suuntasin taukotilaan muovipussia kantaen. Harmikseni taukotila oli autio kuin pohjanmaan pelto talvipakkasilla.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 23, 2013 7:18:04 GMT -5
Raahasin karvaista koiraa perässäni tallin halki taukohuoneeseen. Abby käppäili perässäni kuin valtava hyllyvä ja karvainen sohva. En voinut uskoa, että veljelläni oli ollut pokkaa tulla Suomeen tämä elukka mukanaan ja sysätä sen hoito kontolleni. Eikö hevosen lähettämisessä ollut jo ihan tarpeeksi? Onneksi Abby oli vain väliaikaisesti luonani ja tunsin koiran, olihan se asunut kotonamme Iso-Britanniasta pentuiästä alkaen. Toivoin, ettei eläimestä olisi harmia tallilla, hevosiinhan se oli jo tottunut mutten voinut tietää olivatko hevoset tottuneet koiriin. Eikä koskaan voinut tietää mitä tallin kaksijalkainen väki ajattelisi törmätessään karvaiseen naamaan heti avatessaan oven huoneeseen.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 23, 2013 8:59:16 GMT -5
Kävelin kohti taukotilaa pitkästä aikaa. Ajattelin samalla Sissin tulevaisuutta. Taukotilassa melkein törmäsin Ray:hin.
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 23, 2013 10:58:20 GMT -5
Olin jättänyt tyytyväisen Briiuksen karsinaan valmennuksen jälkeen ja suuntasin suitsien kanssa taukohuoneeseen. Olin itsekin tyytyväinen päivän saldoon ja odottelin todella innoissani ensi viikon harjoituskisoja. Taukohuoneessa tervehdin kaikkia iloisesti arabiaksi ja istuuduin sovalle.
|
|