|
Post by Isabella on Mar 3, 2013 14:28:04 GMT -5
Järkytyksestä toipuessani vilkaisin taas Minniä joka tuntui tutkivan jotain paperia. "Jos et omalla ratsulla tule, voit kysyä vaikka Vilhelmiinan Grania" tirskahtelin neitimäisesti.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 3, 2013 14:29:30 GMT -5
Kurtistin kulmiani Isabellan kirotessa katkennutta kynttään. Tuo oli ollut odotettavissa. "Minni sun kannattaa kyllä mun mielestä osallistua."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 14:34:01 GMT -5
"Ray voishan sitä miettiä ku kuitenki Sissi on mun wanna be koulu koni..."
"Isabella mitä oot suunnitellu tolle tunnille tehtävien puolesta?" Huikkasin Isabellalle joka katseli kynsiään.
|
|
|
Post by Isabella on Mar 3, 2013 14:36:17 GMT -5
"Mm, jotain millä saan teidät kaikki huutamaan tuskasta" Virnistin molemmille. "No siis keskitytään pääasiassa ratsastajaan niin ei sillä hevosella niin väliä" Vastasin vielä ennenkuin nousin ottamaan kaapista kahvikupin.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 14:38:58 GMT -5
"ookei, no sitte voin kattoa et jos kävisin tekees pohjalle lyhyen laukkatreenin nii vois tulla tonne tunnille koska eihän tommone voi olla pahaksi Sissille" sanoin mietteliäänä
|
|
|
Post by Isabella on Mar 3, 2013 14:42:00 GMT -5
"Ei siinä mitään erityistä pitäisi olla, ei me mitään vaativaa hevosten osalta tehdä" Sanoin kaataessani höyryävää kahvia kuppiini. Istahdin takaisin sohvalle ja kaivelin uusimman Hevosurheilun pöydän alta.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 3, 2013 14:43:14 GMT -5
Kuuntelin puolella korvalla keskustelua tulevasta tunnista. Kulautin teeni loppuun ja kävin viemässä kupin tiskipöydälle. "Mä olen ainakin paikalla Samin kanssa. Siitä onkin aikaa kun ollaan kunnon treeneissä käyty kun on ollut nämä muutot ja opiskelut ja kaikki."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 14:44:08 GMT -5
"Toisaalta tuommoinen vois tuua jotain tuloksia laukkaradalla..." aloin miettimään. Huomasin että kahvinkeittimessä oli vielä kahvia joten virautin teekuppini ja kaadoin sinne kahvia. Palasin puhelimen netin ihmeelliseen maailmaan.
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 3, 2013 14:46:22 GMT -5
Avasin omistajatilan oven edelleen kylmästä väristen. Joku tallipoika oli jo käytävällä tuonut minulle suuren pyyhkeen, mutta vaatteeni valuivat yhä vettä lattialle kävellessäni kohti pukeutumistiloja. Yritin liueta huomaamattomasti ettei minun tarvitsisi selitellä Briin temppuilua ja omaa kastumistani.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 3, 2013 14:47:26 GMT -5
Tervehdin huoneeseen astuvaa naista. "Kas sieltähän saapuu uusi Suomen säätilojen uhri."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 14:48:08 GMT -5
kuulin taukotilan oven käyvän ja nostin katseeni puhelimesta. Tuntui että netistä ei löytyisi yhtään hyvää hevosta. Huomasin vettä valuvan hahmon.
"Mitäs sulle on käyny?" Huikkasin.
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 3, 2013 14:50:15 GMT -5
"Hauskaa", yritin vastata, mutta hampaani löivät niin pahaa lukkoa, että en tiedä, saiko kukaan juuri selvää puheestani. Avasin kaappini ja aloin päättäväisesti vetää esiin omaa pyyhettäni ja kuivaa vaatetta märkien tilalle. "Brii innostui taas vesiesteestä", huikkasin takaisin kaapiltani.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 14:51:24 GMT -5
"Voi ei! Otatko lämmintä teetä tai kahvia?" Kysyin Zuhralta. "Vois ehkä auttaa lämpenemises"
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 3, 2013 14:55:46 GMT -5
"Joo, kiitti, vettä vois laittaa tulemaan." Pelkkä ajatus lämmitti. "Käyn tosin ensin tuolla suihkun puolella", sanoin vielä nopeasti ovelta. Sitten kiirehdin lämpimän veden alle ja vaihtamaan vaatteet ennen kuin palasin kymmenisen minuuttia myöhemmin kaapille ripustamaan märkiä vaatteita kuivumaan.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 3, 2013 14:59:04 GMT -5
Samalla kun Zuhra katosi suihkujen puolelle täytin vedenkeittimen ja laitoin veden kiehumaan. Keitin napsahti pois päältä samalla kun Zuhra tuli suihkusta.
"Vesi keitty just." Sanoin Zuhralle ja aloin selamaan HU:n myyntipalstaa.
|
|