Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 5, 2013 11:44:17 GMT -5
Nyökkäsin Minnille. "Mut se onkin ihan älyttömän hyvä syy ostaa uusi loimi tilalle", huomautin Raylle, joka tosin vaikutti aidosti harmistuneelta. "No ei, mutta meillä kaikki paikat pursuaa loimia nyt, kun ei ole enää tarhakaveria, joka niitä vois repiä. Pitäiskö mun laittaa Brii hetkeks teidän tarhaan niin pääsisin edes yhdestä loimesta joskus eroon?" yritin vitsailla.
Hiljenin siksi aikaa, kun Minni puhui puhelimessa ja hymyilin sekä nostin peukaloa tämän lopetettua puhelun. "Pääsitte mukaan?"
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 11:49:30 GMT -5
Kolmannen kahvini saatuani olin jotenkin tylsistyneen turhautunut. Istuin sohvalle ja aloin haaveilemaan uudesta hevosesta
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 11:50:38 GMT -5
Virnistin Zuhran sanoille. "Tuon kanssa niitä loimia ei ole koskaan liikaa." Nousin ylös ja nappasin kaapista tölkin Cocacolaa. "Sun pitäis lainata niitä loimia meille niin häviäisivät kyllä äkkiä. Niihin saattais kyllä joutua tekemään pieniä kompromisseja koon puolesta", naurahdin. Jäin kuuntelemaan Minnin puhelua minkä jälkeen palasin sohvalle hymyillen.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 11:55:10 GMT -5
"Onneks toi mun herra ei tapa loimiaan" Sanoin Zuhralle ja Raylle naurahtaen.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 11:57:59 GMT -5
"Zuhra joo päästiin. Ylihuomenna sitten taas kisaamaan. Saas nähdä miten menee." Sanoin ja palasin mielikuvitus maailmaani.
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 12:06:58 GMT -5
"Ei mitään tärkeetä." Sanoin yrittäen pidätellä hymyäni. "Onneksi ainakin Perfect on loimien ystävä, riimujen ei niinkään"
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 5, 2013 12:07:17 GMT -5
Hymyilin loimikeskustelumme suunnalle. "Olisikohan olemassa jotain hyväntekeväisyys bisnestä, joka ottaisi vastaan vanhoja loimia?" pohdin ääneen. Työnsin esitteen takaisin pinoon ja päätin palata ostoaikeisiin myöhemmin.
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 12:11:56 GMT -5
"Oonko mä ainut ihminen täällä joka innostuu mun rakennekynsistä ja uudesta ratsastusasusta, siitä että mun ferrarini on vihdoin siistitty ja siitä että sain hyvät paikat muotiviikoilta?" Ihmettelin tutkiessani olematonta tahraa Valentinon paitani helmassa
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 12:13:02 GMT -5
Päätin palata pilvitalleistani takaisin De Luxen taukotupaan.
"Lähteekö joku mun kans liikuttaam räpälettä? Aattelin mennä kävelytään sitä narusta."
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 12:14:35 GMT -5
"Mä tuun Harlen kanssa. Eläinlääkärissä käskettiin kevyesti liikuttaa taluttaen yms" Hypähdin sohvalta.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 12:15:49 GMT -5
"ok" tuumasin Mirandalle. "Maastoon vai maneesiin?" Sanoin samalla kun hörppäsin viimmeiset kahvini ja lähdin viemään kuppiani tiskialtaaseen.
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 5, 2013 12:16:27 GMT -5
Vihdoinkin sain lukemani lehden luettua läpi. '' Jaa'a, täytyis lähteä ratsastamaan se kaakki läpi. Moi'' sanoin ja lähdin kaapilleni ottaen sieltä ratsastuskamppeet.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 12:18:29 GMT -5
"Sellainen olis kyllä hyvä olemassa", vastasin Zuhralle virnistellessäni Mirandan puheille. "Te onnekkaat joiden elukat ei pidä loimia tappelukavereina." "Hellurei, Rosa!"
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 12:18:54 GMT -5
"Mennään maastoon kun maneesissa oon kierrelly jo niin paljon että tuun mökkihöperöksi" Naurahdin ja menin vaihtamaan kengät. Vedin sirosti kiilakorkkikseni pois, laitoin ne kaappiin ja vedin tilalle saappaat.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 12:20:29 GMT -5
"Joo käy mulle." Sanoin ja lähdin kohti Sissin karsinaa.
|
|