Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 9:34:30 GMT -5
"Tottakai mä sun annan ratsastaa sillä. Onhan sekin kokemus kerrakseen" sanoin Mirandalle tullessani peremmälle. "Onnee teille, hyvähän tuo neljäs sijakin on" Sanoin hymyillen Minnille ja menin istumaan sohvalle.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 9:41:32 GMT -5
"Joo niin on, kuitenki ku rääpäle juoksi ekaa kertaa kilpaa..." Sanoin Jemiinalle ja nousin vaivalloisesti sohvalta ja lähdin taiteilemaan itselleni kahvia.
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 5, 2013 11:08:21 GMT -5
Olimme Briiuksen kanssa ottaneet tänään illan vähän rennommin ja lopettaneen aikaisin. Olin saanut Briin juuri purettua ja annettua tarhaan vietäväksi, kun astuin omistajien huoneeseen.
"Moi", tervehdin ja kävelin toiselle puolelle heittämään tavaroitani kaappiin. "Onkos täällä tapahtunut jotain toissa päiväsen jälkeen? Huomasin vaan, että tonne oli ainakin yksi uusi, tosi upean näköinen welsh ilmestynyt. Tietääks joku, kuka sen omistaa?"
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 11:09:18 GMT -5
"En ainakaan mää, multa tosin meni paljon ohi kun kävin Perfun kaa lenkillä maastossa. Kato mun rakennekynsiä" Esittelin Zuhrallekkin kynteni.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 11:10:10 GMT -5
"Morjeens", tervehdin huoneeseen saapuvaa Zuhraa. "Mun käsittääkseni se oli sen uuden tytön poni, Sinttuko sen nimi oli."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 11:11:06 GMT -5
"Zuhra lasketaanko mun kuuenviikon ridakielto + rääpäleen eka startti tapahtumaks?" Kysyin ja hain santsin.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 11:11:55 GMT -5
"No moi Zuhra! Sen ponin tais omistaa tyttö nimeltä Sinttu" Vastasin tälle iloiseen sävyyn.
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 11:12:14 GMT -5
Silloin kuulin puhelimeni pirahtavan ja alkavan soittaa Marina and the Diamondsin "Primadonnaa" "Miranda Fort puhelimessa" Vastasin siihen ja aloin sitten nyökytellä. "Selvä... ja siis sehän oli Koskeenpäässä... joo voisinhan mä tullakkin, mahollisimman pian. Kiitos hei" Suljin puhelimeni, hypähdin innostuneesti ja kiiruhdin korkokengilläni kipittäen sohvalle istumaan.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 11:13:39 GMT -5
"Mikäs mirandan sai noin onnelliseks?" Kysyin ja istuiduin kömpelösti sohvalle.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 11:13:52 GMT -5
"Kukas sulle soitti kun noin ilosta hyppelet?" kysäisin huvittuneena innostuneen näköiseltä Mirandalta.
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 5, 2013 11:16:58 GMT -5
Kaikki alkoivat kuorossa muistella ponin omistajaa. "Ihana ettei me Briiuksen kanssa olla enää ainoita 'pieniä' täällä", naurahdin.
Suuni loksahti auki Minnin puheenvuoron kohdalla ja hymyni oli sen jälkeen suunnilleen korvasta korvaan. "Teidän ensimmäinen startti, no, totta ihmeessä lasketaan. Ja mitä ihmettä sun kädelles on tapahtunut?"
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 11:22:06 GMT -5
"Rääpäle heitti mut startin jälkee selästää ku mä vaihdoin joceyn tilalle. Jonkun hevone sai kohtauksen kuljetusautos ja alko koliseen oikee kunnolla. Ja mun piti tietenkin ottaa kädellä vastaan nii onnistuin sit murtaan sen. Vähä harmittaa ku mä haluaisin hevosen selkään mut en viiti mennä rääpäleen selkään nyt... Paitti et lähtisköä joku tallipoika taluttaan..." Mietin ja laskin kahvikuppini pöydälle ja aloin selaamaan kisalehteä.
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 5, 2013 11:30:54 GMT -5
Hymähdin Minnin kertomukselle pahoittelevasti. "Noo, toivottavasti se lähtee hyvin parantumaan. Ja sä kyllä varmaan pian pääset taas takaisin satulaan ja jos et sitten heti halua nousta niin korkealle niin Briiusta saa lainata. Se varmasti mielellään kuljettelis sua selässään", heitin ehdotuksen ilmaan.
Siirryin ovensuusta istumaan ja kurottauduin nostamaan pöydältä yhden loimiesitteen. Haaveilin taas uudesta, mahdollisesti metsänvihreästä kuljetusloimesta.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 11:36:18 GMT -5
"Sam teki taas yhdestä loimesta silppua tarhassa. Mä en tajua kuin se aina onnistuu, ei tän tallin tarhoissa pitäis mitään sellaisia olla mihin se sen olis voinut repiä. Sille on vaan kehittyny joku sellainen "pakko-hajottaa-kaikki-loimet" -syndrooma", naurahdin huomatessani Zuhran nappaaman loimiesitteen. "Kai se pitäis seuraavaksi joku haarniska tai vastaava hankkia."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 11:38:49 GMT -5
"No pitää eka kysyy noilt et lähteeö joku taluttaan tai sit vaan kiltisti venaan kuusviikkoa. Mut nyt vois ilmoittaa ton rääpäleen." Sanoin ja kiemurtelin itseni ylös ja nappasin kipsattuun käteeni kisa ilmoituslehden ja kävelin tiskipöydän luo.
"Moi, haluaisin ilmoittaa yhden hevosen seittemännen päivän kisoihin. Joo. Eli Lähtö yks, kaks vuotias täykkäritamma Young Soul. Jockeynä Thomas Trenton. Ja omistajana Minni. Joo kiitos paljon. Hei."
Pukkasin puhelimen taskuuni ja hain kahvikuppini. Toinen santsi vielä.
|
|