|
Post by miranda on Mar 5, 2013 12:23:37 GMT -5
Lähdin itsekkin astelemaan Harlen luo. "Mitä mamin poika?"
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 12:27:50 GMT -5
Ihmisten häipyessä jäin Zuhran ja Rayn kanssa juttelemaan loimista. "Tuo mun herra on vähä tollanen lämpöpatteri jo itsessään, ettei ees tarvii loimia. Jos sille laittaa loimen kun se ei sitä itsensä mielestä tarvitse, niin silloin sen yleensä löytää maasta" naurahdin.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 12:31:48 GMT -5
"Mun on hirveen hankala löytää Samille sopivia loimia kun se on sen mallinen ettei noi perusloimet ihan natsaa. Ei viitsis mittatilauksenakaan teettää kun se pistää ne varmasti päreiksi. Kalliit on huvit."
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 12:56:45 GMT -5
Lopulta aloin kokoamaan itseäni. Vein tyhjän tölkin tiskipöydälle. "Mä lähden ulos, moro!"
//tuplapostaukset </3
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 13:11:52 GMT -5
"Juu, moi" Sanoin Raylle ja ajattelin suunnata suihkuun.
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 5, 2013 14:01:44 GMT -5
Tepastelin tallikäytävän läpi kohti omistajien palatsia. Avaan oven ja sanon iloisesti: '' Jes Jes Jes! Sain ratsastettua Samin läpi ja huh, että se osas olla vaikee...'' '' Mihin kaikki on kadonnut?'' kysyin tytöltä joka taisi esittäytyä Zuhraksi viimekerralla.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 14:17:18 GMT -5
Kolistelin suihkusta hiukset vielä märkänä takaisin taukohuoneen puolelle "Ai moi," sanoin rosalle, tämän saapuessa huoneeseen.
|
|
Zuhra
New Member
|
Post by Zuhra on Mar 5, 2013 14:20:22 GMT -5
"Taisivat lähteä kukin tahoilleen", hymyilin ja nousin itsekin. "Taidan mäkin lähteä hakemaan Briin tarhasta ja kattomaan, että se saa muonaa nenän eteen. Moikka."
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 14:24:56 GMT -5
Kurkkasin tallin käytävältä käsin taukohuoneeseen josko siellä sattuisi innokkaita maastoonlähtijöitä oleilemaan. "Lähteekö joku maastoon?" huhuilin ovelta.
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 5, 2013 14:31:38 GMT -5
'' En minä, koska kävin juuri ratsastaa sen konin '', sanoin Raylle.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 15:22:36 GMT -5
Palattuani maastosta vein Rääpäleen takaisin tarhaan ja palasin omistajien huoneeseen keittämään lisää kahvia.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 7:32:15 GMT -5
uusi päivä ja uudet kujeet. Ainakin muilla. Itse en ollut varma että mitä sitä tekisi kun selkään ei ollut näillä näkymin asiaa. Kahvihuoneessa päätin keittää vaihteeksi teetä, sillä olin juonut eilen ihan liikaa kahvia.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 11:56:46 GMT -5
"Mooi", huikkaan jo ovelta. Olen hyvällä päällä, enkä edes oikeastaan tiedä miksi. "Hmm... en taida tuntea teitä? Ketäs te olette...?" Katselen ympärilleni ja joudun esittämään kysymyksen, sillä en tunne lähes ketään paikalla olevista.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 12:35:38 GMT -5
Törmään sisälle huoneeseen niin vauhdilla että meinaan sännätä pahki oven takana seisovaan tyttöön. "Ohoops." Jään hetkeksi seisomaan ovelle. "Me ei olla varmaan ennen tavattu?" totean ja ojennan käteni. "Mä olen Ray, sen ison ruunikon omistaja."
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 12:38:27 GMT -5
Astelen nopeasti kohti omistajien huonetta, sylissäni Maryn satula, suitset, kasa loimia sekä harjapakki. Avaan oven, ja törmään edessäni seisovaan mieheen. "Öhm.. Anteeks.." mutisen noukkiessani pudonneita tavaroita. Vain satula ei pudonnut, kaikki muut kyllä putosivat kolisten lattialle.
|
|