|
Post by sinttu on Mar 6, 2013 12:39:08 GMT -5
Iloisesti hypsin taas kohti omistajienhuonetta. Täällä taas! Astun sisään ja huomaan monta tuttua naamaa, muttamyös yhden uuden: "Hei oon Sinttu. Joo mä omistan ton tulisen wpb-tamman" naurahdin hieman. "No mites teillä menee?" esitän kysymyksen kaikille ja käväisen hakemassa lasillisen vettä
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 12:45:47 GMT -5
Huoneeseen pölähti jälleen minulle vieraampaa väkeä. "Älä sä yhtään pyytele anteeksi, mähän tässä ovella sähellän", ähkäisin täysin tuntemattomalle tytölle. "Mä autan sua kerään nämä." Noukin lattialle pudonneet varusteet ojentaen ne takaisin toisen käteen.
Nyökkäsin tervehdyksen myös joukkoon liittyneelle Sintulle. "Menee miten menee. Mä ilmoitin Samin tuossa muutamiin kisoihin. Olis tosi kiva päästä sen kanssa valmentautumaan jonkun huippuvalmentajan opastuksessa vaan mistä mä sellaisen tähän hätään tilaan. By the way, huomenna mun herra sais sitten ihan hierojan käsittelyn", selitin siirtyen pois oven edestä. "Mites teillä?"
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 13:10:41 GMT -5
"Moi vaan kaikille, minä oon Vera, omistan sen ruunikon Risky Dragonin, joka on tainnut melkomoisen hullun maineen saada jo..." Naurahdan hieman. "Ja juu, hyvää meille kuuluu, itse asiassa minäkin muutamaan kisaan meidät ilmotin" kertoilen kuulumisistamme. "Mut hei, haluisko joku lähtee pienelle maastopyörähdykselle?" Kysyn vielä
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 13:25:05 GMT -5
"Kiitti. En mä nähny sua, ku nää loimet putos jo matkalla pari kertaa muutenki ni ne oli toss vaa mytyssä.." selitin miehelle joka törkkäsi tavarat käteeni. Huoneeseen ilmaantuu vielä toinen tyttö, joka esittäytyy Sintuksi. "Mä oon Jimirina, mut sanokaa vaan Rinaks. Ja mähän sen prinsessaovienpaukuttajaponin tänne toin, sen hackney Maryn", kerron tunkiessani tavaroita kaappiin. Hirvittävästi tavaroita, pakko myöntää. Suljen oven juuri samalla, kun sisään ilmaantuu vielä yksi henkilö. "Mä tulisin, muttaku Mary tuli just, ni en viitti. Traikkuki on vielä pihalla.." hymyilen viitatessani tallipihalla nököttävään kovia kokeneeseen traileriin sekä minun omaan autooni, joka oli vielä kovia kokeneempi kuin traileri. Olinkin suosiolla parkkeerannut romu volvoni aivan parkkipaikan perälle, jotten vahingossakaan kolhisi ferrareita.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 13:29:23 GMT -5
"Joo moi vaan kaikille, Minni täälä säheltää teetä!" Huikkasin ja sähelsin teepussien kanssa.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 13:35:10 GMT -5
"Viitsisitsä laittaa mullekkin?" pyysin Minniltä ja siirryin kaapilleni vaihtamaan ratsastusvaatteet lepposampiin. "Musta ei taida olla maastoon kun tultiin just treeneistä", pahoittelin Veralle. "Joskus toiste sitten."
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 13:36:53 GMT -5
"Okei, no, jossei kukaan mukaan tule niin en mä varmaan yksin jaksa raahautua" Sanon ja jatkan vielä "Jos joku kiltti mullekkin laittais teetä niin oisin kiitollinen, oon vieläki iha loppu ku treenattiin aikasemmin ton otuksen kanssa esteitä ja se vähä säikähti..."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 13:38:19 GMT -5
"Ray joo mä laitan" kuittasin miehelle ja aloin näpertelemään toista kuppia kaapin perukalta.
"Mitäköhän mä teen ton rääpäleen kans tänään...." Mutisin itsekseni.
Kuulin veran toiveen teenlaitosta. "Mä voin laittaa sullekkin!" Huikkasin ja näpertelin vielä kolmannen kupin. Saatuani kupin pöydälle ja teepussin sinne oli vesi valmis ja kaatelin jokaiseen kuppiin vettä.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 13:42:38 GMT -5
"Kiitti minni!" Hihkaisen "vai et rääpäleen, tuu sää maastoon miun ja Dragonin kanssa, jos uskallat" ehdotan minnille maastoilua.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 13:44:12 GMT -5
"Vera muuten voisin tulla mut musta ei taida olla nyt ratsastamaan..." Sanoin ja vinkkasin käteni puoleen. "Ois ollu muuten kiva lähteä!"
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 13:45:49 GMT -5
"Aijaa, mitä sulle on tapahtunu?" Kysyn minniltä
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 13:47:08 GMT -5
"Lensin rääpäleen selästä tossa paripäivää sitten... Heitti mut kisapaikalla selästään." Sanoin ja kaaduin teekuppiini maitoa.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 13:47:49 GMT -5
Tällä kertaa astuin rauhallisesti taukotupaan tullessani tallille. Katselin hölmistyneenä ympärilleni, sillä ihmisiä oli paljon ja muutama näytti vieraalta. "Moikka kaikille!" Sanoin iloiseen sävyyn. "Mitäs täällä puuhaillaan?"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 13:47:56 GMT -5
Istahdan pehmeälle sohvalle kun en keksi muutakaan tekemistä. Kuuntelen toisella korvalla muiden keskusteluja.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 13:51:27 GMT -5
"Jemiina, mä kerroin just mun tapaturmasta ja mietin et mitä teen rääpäleen kaa. Vois mennä kyl liikuttaan sen käynnissä selästä..." Sanoin ja istuin sohvalle.
|
|