vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 13:51:28 GMT -5
"Minni, harmi" sanon Minnille, jonka jälkeen sanon huoneeseen tulleelle naiselle "Moi! Oon Vera, omistan Dragonin, entäs sinä, en taida sua vielä tuntea? Ja eipä täs ihmeempää, mä etin maastoseuraa"
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 6, 2013 13:52:45 GMT -5
Vaihdettuani vaatetta hiippailen sohvan kulmalle odottelemaan juomaani. "Mä olen muuten menossa katsomaan tässä paria kopukkaa huomenissa. Se toinen tais olla ihan nuori puokki, niistä parista muusta mä en ihan saanut varmaa käsitystä."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 13:53:54 GMT -5
"Ray vähä kiva! Munkin tekis mieli hankkia toinen ratsu ton rääpäleen kaveriksi mut en sit tiiä..." Sanoin Ray:lle ja hörppäsin teetäni.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 13:56:28 GMT -5
"Ray kiva, miullakin on muuten ollut muutama kiikarissa, josko löytys Hirviölleni kaveri" Sanon kun Ray kertoo menevänsä katsomaan paria pollea.
|
|
|
Post by sinttu on Mar 6, 2013 13:59:04 GMT -5
Istuin sohvalla ja lueskelin jotain muotilehteä. "Äh ei mitään kiinnostavaa tässäkään.." tuhahtelin itsekseni ja toisella korvalla kuuntelin kun ihmisiä lappasi sisään. "Minäpä tästä luovutan paikkani ja lähden hieman koulua vääntämään ton tulisielun kanssa. Heippa!" huikkasin ja poistuin hälinän keskeltä
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 13:59:24 GMT -5
"Ai niin joo, toi sun käsi... Mut säähän vähän lupailit et mää saisin käydä sen selässä. Et mul ois vapaata tänään kun Taavikin on saanu nyt liikuntaa, jos vaikka kävelemään sen laittasin tai jtn. niin voisin vaikka kipasta tammas selkään, jos sulle siis käy" Selitin Minnille.
"Moi, mä oon tosiaan Jemiina" Esittäydyin ystävällisesti Veralle. "Oon tainnu susta kuulakin ja sun hepastas" naurahdin jatkaessani. "Mää voisin muuten sun kanssa maastoon lähteä, mutta käytiin eilen Rayn ja Samin kaa, nii en sit tänään aatellu" Sanoin pahoittelevasti.
"Ray, vitsit ihanaa! Lisää polleja tulossa tänne. Onks sulle lähössä ketään makutuomariks?" Kysyin innoissani mieheltä. "Mäki oon aatellu sitä barokkiheppaa, mutta se saattaa pikkasen jäädä. Mulle on tarjottu sellasta 146cm ruunikkoa ratsuponi tammaa, estepainotteinen 130cm. En tiiä vielä, mutta harkinnassa on ja suuresti. Sillä on aikamoinen kapasiteetti"
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 14:00:01 GMT -5
Jatkoin teeni juomista ja mietin että miten tulen selviämään Sissin kanssa tulevat viikot.
"Jemiina jos uskallat niin kyl sä voit tänään liikuttaa Sissin. Sil on ihan normaali vermeekki nii ei niist pelkoa." Sanoin Jemiinalle
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:06:53 GMT -5
"Jos Jemiina lähtee minnin ponilla liikenteeseen ni jos maastoon meette ni tuppaan mukaan. Ja minni hei, josset ehi ponias liikuttaan ni mullakin on luppoaikaa, et multkin kyllä onnistuu" Sanon, olen vajonnut sohvalle juomaan teetäni.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 14:08:03 GMT -5
"Mäki oon pohdiskellu uutta hevosta, noi ponit on nii pieniä. Joku täykkäri olis just great.." sanoin hiljaa, liittyen keskusteluun. Olin ollut hiljaa tähän asti.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 14:08:41 GMT -5
"Vera joo en mä oikeen sitä voi kuuteen viikkoo liikutella et jos joku sinne selkää uskaltaa nii saa mennä." Sanoin ja jatkoin teeni juontia.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:13:25 GMT -5
"minni hei, vaik heti voin selkään kiipustaa kunhan teeni oon juonu, siis jos haluut, voit ite tulla maneesiin katteleen jos uskallat mut päästää satulaa" sanon minnille. "Oon muuten ylihuomenna menossa kattoon muutamii heposii, et haluiskos joku tulla mukaan ajelee ja kattelee mimmosia o, vähä valintaa helpottaan" kysäisen vielä.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 14:14:19 GMT -5
"No jos mää tässä vähän syön, niin sitten voidaan vaikka mennä. Miten, käykö sulle että kokeilen tammaa ihan maneesissa, vai?" Kysyin Minniltä vaeltaessani jääkaapille.
"Ja en mää varmaan maastoon nyt lähe, kun ekaa kertaa ton laukkurin selkään kiipeen" Vastasin Veralle pahoittelevasti kaivellessani jääkaapin sisältöä.
Löydettyäni syötävää, tässä tapauksessa pizzan palasen, jonka olin raahannut tallille muutama päivä sitten, vein sen mikroon sulamaan.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 14:15:15 GMT -5
"Joo mulle käy ihan koska vaan. Eli meenkö varustuttamaan tammaa?" Kysyin ja join teeni loppuun.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:15:25 GMT -5
"Jemiina niin juu, en ajatellu iha noin pitkälle" naurahdan
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 14:16:48 GMT -5
"Vera, mä voisin tulla! Hyvä syy mennä itekki kuikuilee koneja!" vastasin Veran kysymykseen.
|
|