minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 14:17:42 GMT -5
"Kumpi teistä siis haluaa kokeilla tammaa tänään?" Kysyin tytöiltä. "Ja musta saa hevosen kattomis kaveria jos käsipuoli kelpaa."
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 14:19:22 GMT -5
"No siis mullehan on ihan sama, kunhan saan joskus sen mennä, että saisin vähän niiko maksettuaa tuota palkkaa siitä valmennuksesta" Vastasin Minnille kävellessäni takaisin sohvan ääreen pizzan pala lautasella ft. lasillinen appelsiinimehua
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:20:01 GMT -5
"Jimira se oiski hieno juttu! Tuos on kiikaris kolme erilaist tammaa, jos tuut tähä tallille kymmeneks ni pääset hyvi mukaa. minni, miulle se on oikeestaan ihan sama hyppäänkö tänään selkään vai en"
// (Jos Jimira kirjotan huomena jonku moise tarinan täst reissust niin jos tahot ni voit oma version väkätä)
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 14:21:47 GMT -5
"Käykö jos Jemiina menis tänää ja vera sit vaikka perjantaina?" Kysyin
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 14:24:10 GMT -5
"Käy mulle. Mää tosiian syön tän pizzani ja vaihtelen sopivammat kamppeet..." sanoin nostaessani legginseillä ja matalilla kiilakorkkareilla päällystettyjä jalkojani ilmaan naurahtaen "ja tuun sit vaikka siihen Sissin karsinalle. OK?"
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:24:42 GMT -5
"minni se käy oikeen hyvi"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 14:25:57 GMT -5
"Joo, mul oli aikeissa tulla tallille jo kaheksalta liikuttaa Mary, ni pääsen just hyvin mukaan." hymyilin. "Minkälaisia ne on, veikkaan puokkeja?"
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 14:26:50 GMT -5
"Joo käy, mä meen käskyttää noit tallipoikia satuloimaan sen." Sanoin ja vein teekuppini pois ja lähdin kohti tallia.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:31:11 GMT -5
"jimira, hyvä, mä tuun vast sihe kympiks tänne ku meinaan vaa iltapäiväl juoksuttaa Hirviöni. Yks tommone kuumemman puoleine ruottalainen puokki tamma, toine 50% xx verine hollantilaine tamma ja vikana sitte meen kattoon yht just ulkomailt tullutta tammaa josta mulla ei suuremmin tietoo oo"
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 14:36:45 GMT -5
"Joo, mä oon vaa tälläne aamuvirkku, ni ei voi mitään. Kuulostaa muute kivoilta hevosilta, etenki se puoltäykkäri", virnistän, ja vilkaisen korkokenkiäni.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:38:16 GMT -5
"Juu, tosin se kolmas just tänne tullu on kuulemma tosi hyvä, sopis kuulemma mulle ku hansikas kätee, yks tuttuni sano ku kävi kokeileen, muut en sitte oikeen tiäkkään" nauran
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 14:39:48 GMT -5
Syötyäni loppuun lähdin katsastelemaan joko Sissi olisi valmis.
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 14:46:50 GMT -5
Lähdin katsomaan miltä Mary näytti, mutta palasin hetken päästä takaisin. "Niiden purujen pitää olla kosteita! Ei tietenkään sellasia et ne mätänee tai mitään, mutta siis ettei ne pölise! Tajuatko sä? Mun ponilla on all-er-gi-a, allergia! Ei mitään muttia! Eikä tällä sais olla riimua päässä!" puhuin -tai pikemminkin huusin hiljaisella äänellä tallipojalle. Olin löytänyt Maryn karsinastaan riimu päässä sekä purut olivat pölisseet oikein kunnolla kun olin astunut sisään karsinaan.
Tuhahtaen palasin sohvalle istumaan. Toivoin, ettei suuttumukseni ollut kuullut tänne asti, Maryn karsina oli kuitenkin aika lähellä ovea.
|
|
vera
New Member
|
Post by vera on Mar 6, 2013 14:48:22 GMT -5
Jimira raivoaa käytävässä, tämän palatessa sanon "Eikö ne osaa puruja kostuttaa..."
|
|
|
Post by Jimirina on Mar 6, 2013 14:52:38 GMT -5
"No ei nähtävästi.. Ei oo kyl mun tapasta korottaa ääntä, muttaku poniha oli tukehtua omaan hengitykseensä, raukka", tuhahdin, ja jatkan vielä: "Mitäköhän sitä tekis, ku en tänään vielä viitti plösöllä ratsastaa?"
|
|