|
Post by miranda on Mar 4, 2013 6:29:01 GMT -5
Astelin taukotilaan hiukan yli aamuvirkkuna ja tiptop laitettu tukkani oli vähällä valahtaa nutturalta. "Sain just tietää että Harlen jalka on tosiaan venähtäny mut se kuulemma paranee, nyt pitää valmentautuu Perfectillä jotta ollaan skarppina kisoissa." Selitin iloisesti. Taukotilassa näkyi istuvan se komea Ray ja Minni josta en tiennyt melkein mitään.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 6:33:11 GMT -5
"No mut sehän on hienoa", lausahdin sohvalta huoneeseen pelmahtaneelle Mirandalle. "Kiva kun Harlella ei mitään vakavampaa."
|
|
|
Post by Isabella on Mar 4, 2013 7:04:43 GMT -5
Taaskaan ei ollut muutakaan tekemistä, joten suuntasin askeleeni kohti oleskeluhuonetta. "Morjens" huikkasin Raylle valahtaessani pähkinänruskealle sohvalle. "Tänne ois varmaan tänään tai lähipäivinä muuttamassa semmonen wpb-tamma." Ilmoitin miehelle.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 7:10:55 GMT -5
Isabella lysähti nahkasohvalle tervehtien. Seurasin naisen menoa toinen kulma koholla. "Hey. Ahaa, uusia kasvoja siis luvassa?" Kohensin ryhtiäni upottavasa nojatuolissa.
|
|
|
Post by sinttu on Mar 4, 2013 8:41:34 GMT -5
Saavuin tallille. Jätin Abbyn odottamaan traikkuun ja kysäisin ohikulkialta mistä löytäisin tallin omistajan. Eräs poika johdatti minut omistajienhuoneen ovelle. Avasin oven varovaisesti ja hiippailin sisään. Huoneessa olijoiden katseet kääntyivät ja esittelin itseni Sintuksi.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 8:45:44 GMT -5
Katselin ryysistä tallipihalla kävellesäni taukotupaa kohden. Pujahdin tallipojan auki pitämästä ovesta sisään ja katsoin ihmeissäni uutta tulokasta. Tämä esitteli itsensä Sintuksi, uuden ponin omistajaksi ja kohteliaasti esittelin itseni tälle. "Jemiina, Jemiina Rajala. Omistan vitoskarsinassa majailevan hannover-orin Taavin. Tervetuloa tallipoppooseen."
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 8:49:27 GMT -5
Käänsin katseeni ovelle kun lisää porukkaa lappasi sisään. "Morjens. Mä olen Ray", moikkasin kahta minulle vieraampaa henkilöä heidän esitellessä itsensä Jemiinaksi ja Sintuksi.
|
|
|
Post by sinttu on Mar 4, 2013 9:16:42 GMT -5
Hymyilin sisään tulleelle Jemiinalle ja kysäisin samalla tallin omistajaa. Muut katsoivat sohvalla istuvaa naista siihen malliin, että hän taisi olla omistaja. Kysyin häneltä, jos hän voisi tulla näyttämään minulle karsinan jonne voisin Abbyn majoituttaa ja poistuin takasin ulos.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 9:43:57 GMT -5
"Ray pakko olla aamuvirkku ku pitääs lähtee rääpäleen kans kisoihin." Tuumasin miehelle ja kävelin kaapilleni
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 9:50:27 GMT -5
"Hmh ai niin", mutisin hymyillen hymyillen. "Onnea teille kisoihin!" Kävelin jääkaapille ja kaadoin itselleni lasillisen tuoremehua. "Älkääkä sitten tulko takaisin ilman palkintoa", virnistin.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 9:50:34 GMT -5
Sintun painellessa takaisin ulos lösähdin sohvalle ja otin pöydältä olevasta lehtipinkasta yhden lehden. Selailin sivuja hieman huolimattomasti kunnes eteeni osui artikkeli korkeasta kouluratsastuksesta. "Tollasen hevosen mä haluun!" huudahdin ja kaikki paikalla olevat henkilöt kääntyivät katsomaan minua ja lehteen. "Sellasen hienon oriin, friisiläisen tai andalusialaisen ja sellasen ihanan! En vaan yhtään tiedä mitä sillä tekisin, mut oishan se hieno!" Sanoin lumoutuneena.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 9:59:49 GMT -5
"Ray toivotaan et toi ees sijoittuis. Kuitenkin rääpäleen ekat kisat. Onneks ne muutki on kakkosia nii ei oo isoa eroa. Mut kokeilemalla kaikki selviää." Sanoin ja otin Sissin varusteet kantooni ja poistuin tallin puolelle.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 10:54:33 GMT -5
Minni häipyi huoneesta hevosensa tavaroita raahaten. Katsahdin huvittuneena barokkihevosesta haaveilevaan Jeminaan. "Mäkin olen hankkimassa toista hevosta", sanoin ja hörppäsin mehulasini tyhjäksi. "Harmi vaan kun noita mua miellyttäviä ja lupaavia kenttäratsun alkuja ei joka tallissa kasva."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 10:59:11 GMT -5
Palasin taukotilaan hakemaan omia jockey kamojani. Saatuani ne pakattua olin valmis lähtöön. "Toivottakaa onnea mulle ja rääpäleelle. Tuun sit illalla kertoon miten meni." Sanoin ja lähdin kohti kuljetusautoa.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 11:03:36 GMT -5
Ennen kuin Minni lähti kisoihin toivotin hänelle vielä onnea kilpailuihin. "Mä luotan että te pärjäätte", totesin hymyillen kannustavasti.
|
|