Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 11:06:26 GMT -5
"Tammaa vai oriako oot haeskelemassa?" Katsahdin Rayta jatkaessani "Mä haluaisin nyt vaihteen vuoks tamman, mut ne ei oo niin upeen ja korskeen(onks tää sana tai jtn) näkösiä..." Yhtäkkiä Minni putkahti sisään kiireellä ja näytti hakevan jockey-kamppeensa. "Onnea!" huikkansin tälle juuri ennen kuin ovi sulkeutui.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 13:17:59 GMT -5
"Tammaa mä olin ajatellut", sanoin pohdiskelevasti. "Oikeestaan rotukin on vielä aikalailla haussa."
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 13:23:53 GMT -5
"Aa, okei..." Sanoin noustessani sohvalta ja suunnatessani jääkaapille hakemaan vähän välipalaa. Pengottua kaappia hetkisen löysin sieltä jogurtti-mukin ja nappasin sen sieltä itselleni. "Mikäs rotu sua kiinnostas?" Kysyin Raylta palatessani jogurtti ja lusikka kädessäni sohvalle.
|
|
|
Post by miranda on Mar 4, 2013 13:24:28 GMT -5
"Hei Ray kuule, siellä tallilla josta Perfectinkin ostin oli yksi tosi lupaavan olonen täykkäritamma jonka ne ehkä haluis myydä. Annanko puhelinnumeron? Ja Jemiina, mä oon kans haaveillu barokkihevosesta mut en mä tiiä kun mulla on jo noi kaksi ihanaa, pitäskö mun ostaa vielä yksi?" Puhuin heille innoissani, hevosille höpöttely saisi vihdoin loppua kun tallilla on eloa.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 13:35:27 GMT -5
"No eiks sellanen maskuliininen musta/täysin valkonen sellanen satu orii, pitkällä harjalla ja hännällä oiski upee...?" Kysyin tohkeissani Mirandalta kun löysimme yhteisen puheenaiheen.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 13:38:28 GMT -5
"Mä vähän olisin ajatellutkin sellaista edes osaksi täysiveristä, joku niissä viehättää", jatkoin mietiskelyäni. "Miranda, anna ihmeessä. Voisihan sitä käydä vaikka ihan katsomassa."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 13:45:55 GMT -5
Pölähdin takaisin talliin kesken Mirandan ja Ray:n keskustelun.
"Unohdin ne perkeleen saappaat. Toivottavasti kerkeen takasin niin et nään rääpäleen startin..." kirosin ja nappasin saappaat ja pyyhälsin pihalle yhtä nopeasti kun saavuin paikalle.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 13:50:07 GMT -5
Seurasin katseellani Minniä tämän pyyhältäessä paikalle kiroten unohtuneita saappaitaan. Virnistin itsekseni seuratessani elosalaman katoamista takaisin huoneen poikki tallin käytävälle.
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 4, 2013 13:51:39 GMT -5
Olin juuri jättänyt Samin hevostenhoitajien käsiin ja lähdin takahuoneeseen. Paiskaan hoitajien oven auki samalla näpräillen puhelinta.
''Voi, helvett...''Nostan katseeni puhelimesta ja nään sohvalla istumassa komean nuoren miehen. '' Ai, moi'' Sanon ja kietaisen hiukseni ponihännälle samalla kun istun sohvalle
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 13:56:47 GMT -5
Katselin huvittuneena Minniä ja toivotin tälle vielä kerran onnea. Olin syönyt jo jogurttini loppuun, joten nousin sohvalta ja lähdin viemään purkkia roskiin. Samassa taukotuvan ovi avautuu ja minulle aivan uusi kasvo astuu sisään kiroten. Moikkaan tätä ohimennen, sillä uskoin ettei tämä edes huomannut minua. Palasin kuitenkin vielä sohvalle istumaan.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 13:58:24 GMT -5
Huoneeseen pelmahtaa jälleen minulle aika uusi kasvo, häneen olen saattanut törmätä joskus aiemmin tallin käytävällä ohimennen. "Terve. Mä olen Ray", esittäydyn hymyillen.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 14:02:29 GMT -5
*Minnin twitteristä napattua "Minni@LittleDreamer Laukakisat just alussa, Sissi kolmoslähös, jännittää... Rääpäleen ekat kisat. #Wishmeluck"*
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 4, 2013 14:05:24 GMT -5
'' oo, Ray kiva nimi! Mä oon muuten Rosa'' Sanon miehelle hymyillen. Ajatukseni keskeytyy kun roskis kolahtaa ja nään itselleni uuden kasvon. Tervehdin nuorta naista iloisesti ja otan lehden käteeni. Tunnen kuinka poskeni alkavat punottaa, sillä häpesin sitä minkä kuvan olenkaan antanut itsestäni.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 14:11:00 GMT -5
Uuden tytön kuitenkin tervehtiessä minua, esittäydyin tälle tavalliseen tapaani - kylläkin vain miettien mitä tämä oli miehiään.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 14:11:40 GMT -5
Naurahdan Rosan kommentille. Samassa kuitenkin muistin nähneeni naisen nimen jossain. Hetken päästä paikkakin muistui mieleeni. Karsinan oven kyltti. "Aah, ai olet sä se sama Rosa jolla on Samin kaima? That's nice."
|
|