rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 4, 2013 14:25:32 GMT -5
'' Ha, joo! Hauska yhteensattuma.'' Sanoin Raylle joka tuntui olevan oikein mukava tapaus. '' Jemiina ihana nimi! Minkä hevosen muuten omistat täältä?'' Kysyin tytöltä hymyillen samalla yrittäen paikata huonoa ensivaikutelmaa.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 14:31:46 GMT -5
"Kiitos, kiitos, itsekin pidän siitä." Hymyilin Rosalle hieman väkinäisesti "Omistan ton hannover-orin Taavin, Davy Jones" sanoin nostaessani hieman kulmiani samalla virnistäen.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 14:34:35 GMT -5
Toisten jutellessa hiippailen vedenkeittimelle napauttaen sen päälle. "Ottaako joku muu teetä?"
|
|
rosa
New Member
|
Post by rosa on Mar 4, 2013 14:40:55 GMT -5
'' Oon katellukkin sitä hevosta, koska se on niin komea'' Virnistän takaisin Jemiinalle. '' Ei, kiitos'' vastaan Raylle joka oli siirtynyt pois istuin ryhmän luota keittiöön?
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 4, 2013 14:49:05 GMT -5
"Onhan se" Sanoin hymyillen ja kiittävään sävyyn Rosalle. Minusta alkoi tuntua, että voisin vaikka tutustuakin tähän paremmin. "En kiitos ota minäkään. Mun pitäs lähteä herra nyt ratsastelemaan. Se meni eilein oikein mallikkaasti vaikka iltahämärän tuulenpuuskat koettelivat sen hermoja." Sanoin naurahtaen ja kipaisin kaappini kautta lähtiessäni taukotuvasta.
|
|
|
Post by sinttu on Mar 4, 2013 14:49:48 GMT -5
Palaan takaisin omistajienhuoneeseen. Huoneessa ovat jo minulle aiemmin tutut Ray ja Jemiina, mutta pian tämä uusikin kasvo tulee minulle tutuksi. "Voi hyvä jumala kun tuo poni osaa steppailla paikoillaan. Pitäisiköhän sitä ihan piaffea seuraavissa koulutreeneissä kokeilla" tuhahdan ja istun Rosan viereen kädet puuskassa, mutta hieman naureskellen
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 14:52:23 GMT -5
Palasin teemukini kanssa takaisin sohvien luo. "Hei sitten", sanoin vielä ratsastamaan lähtöä tekevälle Jemiinalle istahtaessani sohvalle.
Pian Jeminan lähdön jälkeen huoneeseen paukkaa minulle puolitutuksi käynyt Sinttu, joka istahtaa alas naureskellen ratsunsa käytöksestä. Tervehdin häntä hymyillen.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 14:54:46 GMT -5
*Minnin twitteristä napattua "Minni@LittleDreamer Lähtö ohi, tuloksia odotellen, hyvin meni saa olla tyytyväinen rääpäleesee. Nyt kävelyttään sitä ja sit kotimatkalle."
|
|
|
Post by sinttu on Mar 4, 2013 14:57:37 GMT -5
"No, mitä olette pitäneet De Luxesta, kun täällä hieman pidempään olette olleet?" kysäisin Rayltä ja Rosalta, edes pientä keskustelua herättääkseni
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 15:00:32 GMT -5
"Mä olen ainakin tykännyt, ja Samkin tuntuu viihtyvän. Vaikka se nyt viihtyy missä vaan kunhan saa tarpeeksi ruokaa", totean nauraen. "Talliporukkakin täällä tuntuu olevan enimmäkseen mukavaa."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 15:04:10 GMT -5
Kävelin takaisin taukohuoneeseen. Olin varmaan kauhea esitys kuraisissa housuissa ja kipsatussa kädessä ja t-paidalla. Kädessä mulla oli pussi jossa oli mun normivaatteet. Tallipoika oli onneksi ottanut Sissin ja huolehtinut siitä. Toinen toi perässäni tamman varusteita. Pyysin tallipoikaa jättämään varusteet taukotilan ulkopuolelle ja astuin taukotilaan.
|
|
|
Post by sinttu on Mar 4, 2013 15:07:56 GMT -5
"No mites meni lähtö noin omistajan näkökulmasta? Twitteristä kun luin, että jännitys oli ainakin melkoinen" kysäisin Minniltä joka talsi sisään. "Niin ja jos saa kysäistä niin mikäs tuohon käteesi on sattunut? Toivottavasti ei mitään vakavempaa" kysyin hieman kauhistuneena!
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 15:08:14 GMT -5
Tervehdin sisälle löntystävää väsyneen näköistä Minniä. "Niin, mitä sun kädelle on sattunut?" kysyin huomatessani sen olevan kipsissä.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 15:12:21 GMT -5
"Ray ihan hyvin se meni, komeesti näytti rääpäle painelevan. Tuloksia en viel tiiä, kerron heti ku kuulen. "
"Nii tää mun käsi..." Sanoin samalla kun hain juotavaa. "Olin kävelyttämäs rääpälettä selästä lähdön jälkeen kun jonkun hevonen alko riehumaan kuljetusautossa ja sieltä kuulu kauhea pauke niin rääpäle heitti mut selästään ja otin kädellä vastaan nii se sit murtu... Kuus viikkoa sen pitääs olla kipsis ja sit pitääs olla taas kunnossa oleva käsi."
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 15:15:11 GMT -5
"No hyvä et sujui lähtö. Mutta auts. Sä et varmaan kovin pysty ratsimaan käsipuolena?" totesin irvistäen.
|
|