|
Post by sinttu on Mar 4, 2013 15:15:35 GMT -5
"No siis hyvä että kisat meni hyvin, mutta siis tosi kurja juttu toi käsi! No tallipojat hoitaa sun hevosen sitte!" harmittelin mutta loppuun vinkkasin silmää ihan vain keventääkseeni hieman tunnelmaa, vaikka eihän käden murtuminen mikään kiva asia olekkaan
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 15:23:19 GMT -5
"Eipä nyt muutamaan viikkoon nousta ton tamman selkään... No pitää käskyttää noit tallipoikia ratsastaan tuo tamma nii pysyy kunnossa starttien välillä. Kyl mä voisin jonkun rennon hevosen selkää nousta käsipuolena. Vähä ottaa päähän mut minkäs sille voi, tekevälle sattuu..."
*Minnin twitteristä poimittua "Minni@LittleDreamer Lähtö ohi ja takas tallilla. Käsipaskana, ei vituta... Mut rapatessa roiskuu ja tekevälle sattuu!"*
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 4, 2013 15:30:53 GMT -5
"Näinhän se on", totesin ja kumosin loput teestäni alas. "Mun pitää varmaan myös mennä ettei se yks juokse aidoista läpi. See ya!" Kävin laskemassa kupin pöydälle ja marssin ulos huoneesta.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 4, 2013 15:33:10 GMT -5
"Haa rääpäleen lähdön tulokset tuli" sanoin ja zoomasin puhelimeni netin tekstiä isommaksi. Homma ei mitään helppoa käsipuolena ollut mutta onnistuin jotenkin.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 2:51:03 GMT -5
Ratsastettuani ja hoidettuani Samin palasin takaisin taukohuoneeseen vaihtamaan vaatteita. "No, miten meni?" kysäisin Minniltä joka oli ilmeisesti saanut startin tulokset tietoonsa.
|
|
Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 2:56:13 GMT -5
Palasin itsekin taukotupaan, ratsastettuani epäonnistuneesti Taavin. "Siis, joo... Toi yks typerys ei meinannu mennä ees tonne maneesiin. Voi sitsit kun se ottaa joskus päähän..." Selitin suutuksissani, kun huomasin Minnin palanneen kisoista. "Voi vitsit! Miten teillä meni?!" Kysyin tytöltä innoissaan.
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 5:53:08 GMT -5
"Mitä multa menikään ohi?" Olin kipaissut suihkussa ja ratsastamassa Perfectiä. "Ja Ray, se numero on 0499468643, jos sanot mun nimen niin ne myy sulle vaikka parhaat jalostusorinsa. Mun iskällä on siellä suhteita." Iskin silmää. "Ja Jemiina, jos ostat semmosen upean tukkajumalan niin annathan munkin kokeilla semmosta? Ystävätärkin kehuu koko ajan omaa andalusialaistaan."
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 6:34:40 GMT -5
"Äh, eipä sulta kai mitään mennyt ohi", sanoin sisään astuneelle Mirandalle. "Niin ja kiitos tosta numerosta, mun täytyykin soittaa sinne heti kun ehdin kun on vielä ton muuton jäljiltä kämppä sekaisin."
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 6:37:17 GMT -5
"Eiks sun palvelijat siivoo vai onko ne lomalla tai jotain?" Kummastelin Rayn puheita. Eihän De Luxen asiakkaina olevien rikkauden pitäisi kämpän siisteydestä huolehtia.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 6:43:13 GMT -5
Hymähdin itsekseni ja pieni hymy kohosi huulilleni. "Ehei, mä asun yksin. Ja viihdyn kyllä näin ihan hyvin. En mä ainakaan vielä tarvitse mitään sen kummempaa kun opiskelut on kesken, katsoo sitten myöhemmin uudelleen."
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 7:24:19 GMT -5
"Neljäshän tuo rääpäle oli. Hyvä et ees sijoittui ekoissa kisoissaan. Saiskin ettii sille uuden startin et saa kokemusta ja ehkä sen voitonkin... Harmittaa vaa et en voi treenata sitä." Sanoin ja pistin puhelimen taskuuni.
|
|
|
Post by miranda on Mar 5, 2013 7:57:45 GMT -5
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 7:58:22 GMT -5
"No hyvinhän siellä sitten meni", sanoin Minnille. "Etköhän sä jostakin treeniapuja saa, mä voin ainakin auttaa jos ei muuten kun kokemusta itselläkin on noista laukkureista. Niin ja kyllä noi tallipojatkin varmaan auttais ihan mielellään, saisivatpahan vaihtelua paskanlappaamiseen", totesin virnistäen.
"Mä tosiaan viihdyn hyvin yksin. Nythän mä sain uuden vaikkakin väliaikaisen työpaikan yhdestä ravintolasta, työt alkaa vasta ens viikolla. Toi ruoka-alan opiskelu kun on enimmäkseen käytännön juttuja ihan töistä käsin", puhuin Mirandalle.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 8:01:15 GMT -5
"Jepps, komeen näkösesti Rääpäle pinkoi meneen." Sanoin ja menin räpeltämään kahvia.
"Ray kattoo ny onko niist kukaa semmone joka ton rääpälee selkää viittii nousta. Pitää kysyy Isabellalta jos sitä näkee jossain välis." Sanoin miehelle ja jatkoin kahvin räpeltämistä.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 5, 2013 9:31:54 GMT -5
Sain kahvin räpellettyä ja menin istumaan sohvalle. Tai no oikeastaan lysähdin samalla kun huokaisin raskaasti.
|
|