Jemiina
Junior Member
Sean Molin Photography (CC BY-NC-ND 2.0)
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 12:47:50 GMT -5
Tänne vois ropettaa kaikesta siitä, mitä De Luxen yli siivotulla pihamaalla tapahtuu. Onko jonkun hienoa miljoonia maksavaa autoa kolhaistu, löytyykö nurmikolta roska, vai otatko pihalla vain aurinkoa jutellen muille?
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 12:50:16 GMT -5
Kaarsin syksyllä ostetulla Mercedes Benz E-sarjan Cabrioletilla tallipihaan ja astuin autosta ulos. Huomaamattani taakseni oli tullut porukkaa.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 12:51:45 GMT -5
Pihaan kaarsi nainen uudenkarhealla autollaan. Tunnistin autosta astuvan Jemiinaksi. "Hellureei, Jemppu", tervehdin virnistäen. "Mitäs mimmi?"
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 12:54:54 GMT -5
"Niin mikä oli?" Kysyin Raylta tämän astellessa minua kohden hieman leikkisään sävyyn. "Ja hyväähän mulle kuuluu, sain just noi asunto jutut hoideltua ja nyt ois keskustassa tollanen söpö pikku kaksio rivitalossa" Sanoin miehelle loistavan hymyni kera.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 13:01:20 GMT -5
"Mulla on jotenkin kamalan pirtee olo", sanoin naurahtaen. "Pitäis saada tuon kopukan raihnaisiin niveliin vähän liikettä, jos sitä vaikka maastoon jaksaisi", mietiskelin.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 13:10:06 GMT -5
"Hei, miten jos me lähettäs mukaan Taavin kanssa?" Kysyin mieheltä innokkaana ja suuntasin askeleeni jo kohti tallia.
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 13:12:37 GMT -5
"Hei jes, kuulostaa hyvältä. Kysytäänkö jos joku muukin lähtijä löytyisi?" kysäisin seuratessani Jemiinaa tallia päin.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 13:22:30 GMT -5
"Juu, käy mulle"
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 14:35:15 GMT -5
Todettuani ettei maastoonlähtijöitä meidän lisäksemme löytynyt olin vaihtanut vaatteet asianmukaisempiin ja varustanut Samin valmiiksi lähtöä varten. Odottelin tallin pihalla Jeminaa, tämä kun ilmeisesti viivytteli vielä joko ratsunsa tai omien vaatteidensa kanssa.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 5, 2013 14:47:01 GMT -5
"Täältä tullaan!" Kailotin tallin ovelta jo hieman kauempana jo ratsunsa selässä istuvalle Raylle. Katselin hetken upeaa ruunikkoa Taavinkin kiinnostuessa tästä. "Hieno ori sulla" Sain sanottua hymyillen kun Taavi järjesti pienoisen shown. Orii kiljahteli ja polki etusillaan maata, mutta huomatessaan Samin olevan vanhempi ja hieman korkeampikin (9cm xP) antoi tämä asian olla. Sain kivuttua Taavin selkään ja säädeltyä kaikki remmit sopiviksi. "Joko mennnnään?"
|
|
Ray
Full Member
|
Post by Ray on Mar 5, 2013 15:01:13 GMT -5
"Kuin myös", totesin Jemiinan kehuessa Samia komeaksi. Ratsu heilahteli allani kärsimättömästi halukkaana lähtemään. Se suorastaan pursusi menohaluista. Taavin suoritettua omat orimaiset rituaalinsa olimme valmiita lähtöön. "Yeeh, menoksi sitten!"
|
|
|
Post by miranda on Mar 6, 2013 7:47:15 GMT -5
Ferrarin upea, kiiltävä pinta ja hyrräävä moottori ilmestyi pihalle. Parkkeerasin Jemiinan auton viereen ja nousin ulos.
|
|
|
Post by miranda on Mar 6, 2013 7:48:29 GMT -5
Käppäilin talliin.
|
|
minni
Full Member
|
Post by minni on Mar 6, 2013 15:44:08 GMT -5
/Jatkoa maneesi ropesta/
"Joo mun ois tarkoitus tässä sivussakin vähän koulutella tätä rääpälettä kouluun. Sais nyt vaikka HeC tasolle eka." Kerroin samalla kun saavuimme tallin pihaan ja valmistauduin vääntäytymään alas selästä.
|
|
Jemiina
Junior Member
|
Post by Jemiina on Mar 6, 2013 15:46:59 GMT -5
"No mä voin autella, kun tuota Taavi saa lepuuttaa niin paljon kun sielu sietää. Mutta mikäli sen uuden kopukan hommaan, niin voi olla, että sitten aika on vähän kortilla. Mutta lupaan auttaa sua joka tapauksessa mikäli avun huolit"
Sanoin iloisesti Minnille pitäessäni samalla Sissistä kiinni.
|
|